Depp, depp, depp..




Sitter å lyssnar på Robin Beck å funderar...

Blev igen bio för mig ikväll..  Vet inte vad som hände med mig. Hade verkligen ingen lust å gå på bio idag... Tappade lusten helt.. Ingen ville gå med mig ändå.. Jobbig dag idag.. Depp, depp, depp..
Kom aldrig iväg å hämta mina paket som kommit heller..  Får fixa det imorgon..
Imorgon bitti ska jag till psykiatrin igen.. känns som det verkligen behövs just nu.. fy fan..

Beställde ett par byxor igår.. Sist jag köpte byxor var säkert.. tre år sen..




"Varför har man otur att träffa vissa..?"



Kommentarer
Postat av: Lina

Du får komma till uppsala och gå på bio med mig =)!

Vi kan se på new moon när den släpps :P och du kan få dela rum med nathaniel, hihi =)

2009-11-04 @ 09:39:25
URL: http://linilus.blogg.se/
Postat av: Nea

Jippi! Det vore skojigt! :P Orkar ni med en KnasNea då?

kram!

2009-11-04 @ 17:26:52
Postat av: Lina

Klart vi gör! =)

2009-11-05 @ 08:37:47
URL: http://linilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0