Typiskt..




Typiskt.. Jag köpte dem!! Jaja..det blir nog bra.. :P Har inte köpt kläder på nåt år, så det fick jag väl..

Ska jobba i morgon, så jag borde lägga mig.. Men jag e inte så trött.. Hann inte ta nån promenad idag heller..
Skönt å jobba.. Träffar man lite folk också.
Sen måste jag hämta massa paket på Hemköp som har kommit! Har köpt lite postrar å småprylar till lägenheten.. E så tomt på mina väggar..
Å nån bokhylla fick jag inte tag på heller.. *suck* Att det ska va så svårt?? Får leta vidare.. Fick iallafall ta pappas cd-hyllor, så de ska jag måla om så fort jag hittat nåt ställe å va å måla på.. hoppas på å få låna farfars garage.. :P

På tisdag ska jag å Stina hämta massa spån hos farfar, som hon ska ha till hästarna. Längesen jag träffade Stina. Så ska jag äntligen få se lilla Emil! :) Har köpt en liten present, men den får hon en annan gång. E inte färdigt än.. :P Hoppas vi hinner ta en promenad nån dag i veckan också.
På kvällen ska jag nog gå å se Michael Jackson-filmen.. Antagligen ensam.. Men det gör inget.

Har beställt en kattlucka till Molle som jag ska ha i badrumsfönstret. Pappa har kapat till en skiva till fönstret. det blir nog bra.. bara Molle fattar hur han ska göra.. Hoppas inte han drar iväg som förut..

Dags att sova.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0