Favvoparfymer.. ♥

Jag ääälskar parfymer..  Här e mina favvosar:

 

 

Anna Sui, "Sui Dreams"

Absoluta favoritparfymen! Vet inte hur många flaskor jag köpt under min livstid. Alldeles för många i alla fall.. Kan va lite svår å få tag på ibland.. Oftast finns den på www.nordicfeel.se och på www.shopping4net.se

Posh Spice's favorit! :P

 

Aquolina, "Pink Sugar"

Söt parfym som luktar..ja, typ sockervadd! :P Finns på www.eleven.se. E rätt dyr..

 

 

Britney Spears, "Fantasy"

Den enda av Britneys parfymer som luktar gott! Den doftar "sommar 2006" för mig.. Köp på www.nordicfeel.se

 

 

 

Kenzo, "Amour"

Dyr å luktar underbart! Korken e typ större än själva flaskan.. :P

 

 

 

Gwen Stefani, "L"

Coolaste flaskan! :) Lukar friskt å lite syrligt..

 

 

 

Pussy Deluxe

Söt parfym. Billig! :P

 

 

 

DATE, "Robyn"

Parfymen som inte finns längre.. :( Fick inte ens tag på en bild av flaskan.. Luktar Liljekonvalj.

Doftar "Nea 1997". :)  parfymen var ju med i filmen "Fucking Åmål". :P När Agnes fyller år och får "Robyn-parfymen" i present av tjejen i rullstol. :)   Nostalgi.. Den borde komma tillbaka tycker jag! :D Har nog den tomma flaskan kvar nånstans.. :)

 

Un Monde Nouveau, "Satan Instinct"

Parfym jag använde när jag typ var tolv-tretton år.. :) Kom ihåg att jag var och hälsade på min tremänning Amanda å vi köpte varsin flaska i Västerås på nån affär. :P Går absolut inte att få tag på nu. :( Luktar typ vanilj å sandelträ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0