På lördag kommer Willy...





Har jobbat idag.. Var en ganska lugn dag på caféet.. var inte så mycket folk som var in å fikade.. det var ganska skönt egentligen..å slippa springa runt där å stressa som en dåre.. :) Men det var mycket folk in å fikade i början av veckan.  Är väl för att "Håkanssons" har stängt... :P så klart! å det talar "Håkis-kunderna" om för oss på lilla stackars Café Medborgaren! minsann! "Håkanssons har ju stängt så..." säger de surtå plockar bland smörgåsarna med en butter min.. De är skojiga.. :P De behööööver ju inte komma å fika hos oss om det e så jobbigt.. hur svårt e det att bre en egen macka annars liksom..? :P





Ska försöka hinna in på arbetsförmedlingen imorgon innan jag börjar jobba. å få en underskrift.. kan ju vara ganska svårt å få tag på.. e ju aldrig nå folk å det där stället..

Syster Milias Lilla Willy Wonka kommer till mig på lördag..Han ska bo hos mig å Molle ett tag framöver.. Hoppas det går bra.. Men det tror jag väl att det gör..
Molle behöver nog nån å busa med.. Matte e ju så tråkig.. :P





"..cause honey, I want cola but you're cola light..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0