Borde sova..



Kan inte sova.. Blir så nervös för imorgon.. Ska till gynmottagningen i Mora igen... Detta har kostat mig massa hundralappar hittills. Blir ju ruinerad! Men det e viktigt det här säger de.. Å kolla hela tiden.. Jaja.. Men jobbigt e det! Tycker det borde vara gratis!! Jag har ju precis inte så mycket stålar just nu..
Vi ska nog in en sväng å hälsa på syster Milia imorgon också.. Hon bor ju i Mora nuförtiden..

Molle befinner sig på Pellholn just nu. Svårt å fånga in honom tydligen.. Men han blir nog hitskjutsad igen imorgon nångång.. Då vet jag att han lever i alla fall.. Slipper jag gå runt å vara så orolig.
Önskar att han kunde fatta att han inte bor därborta längre.. Men det e tur att han går dit ändå, å inte springer vilse å dör eller nåt..
Jag blir ju så jäkla orolig när han försvinner, fast jag nästan e säker på att han går dit bort..

Ska kanske jobba onsdag å fredag. Skönt å göra nåt.. Drygt å gå runt här hemma som en liten förvirrad hamster.. önskar det kunde bli mer jobb. Letar ju jobb som en idiot. Känns så jäkla omöjligt å hitta nåt.. Jag borde flytta nån annanstans .. nånstans där det finns större chans att hitta ett jobb. Kaske vore bra å flytta.. vad har jag här å göra egentligen..? står å trampar på sama ställe hela tiden.. 
Å inte får jag studera heller.. "du ska söka jobb hela dagen, du har inte tid att studera".. helt idiotiskt..

E så trött på å inte ha nåra kanaler å tv:n å se på.. :P Blir galen på alla danska, norska, tyska å samiska skitdåliga b-serier, å repriser hela tiden på kanal 1 å 2.. Lär fixa det där..

Ska nog ta en riktig städ/tvättdag imorgon när jag kommit hem från Mora.. kanske hinner jag skruva ihop den där sängen också.. ska köpa ny madrass sen när jag får min lilla lön..
Sen på kvällen ska jag nog mysa med en film eller två.. Fredagsmys på en tisdag.. Mmm.. funkar fint..

Men nu ska jag prova sova igen.. Gonatt. 



Jag behöver en kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0