Borlänge



Min misse Molle e äääntligen hemma igen, efter att ha varit borta igen i två veckor.. Min oro e helt borta. Nu kanske man kan slappna av lite. :)
Idag har jag varit till Borlänge å köpt en ny madrass! Orkade inte vänta tills jag får lön nästa gång. Så nu får jag käka knäckebröd i nån vecka.. men det gör inget.. Nu kan jag ju sova i min säng! :P
Var också in en vända på Tulavippan. Fanns massa grejer jag ville ha, men var duktig å köpte ingenting! :P

Mitt paket med affischer jag beställt har äntligen kommit! Ska hämta ut dem på hemköp imorgon bitti när de öppnar! Efter det drar jag nog till Vansbro igen.. Ska till mamma å kolla på Idol-repriserna med Jossan.

Molle vill att vi lägger oss nu.. gonatt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0