Nea mitt i natten..



Sover så dåligt.. vaknar hela tiden..

..ligger å funderar för mycket på massa saker som gör mig så arg.. jag blir bara så arg å lessen på vissa människor som bara lovar, å lovar saker.. Man tror att man kan lita på dem, att de aldrig kommer svika en.. Men så fel man kan ha.. Å det gör mig verkligen lessen att jag trodde att de var annorlunda, speciella.. Men de var bara märkliga å konstiga, inget annat.. Förstår verkligen inte hur vissa människor kan vara så kalla mot en.. Verkar som de inte har känslor alls.. Verkligen inga personer jag tänker ge min tid åt mer.. Vill bara slippa dem i mitt liv helt.

Om ni nu vill vara så elaka på mig, utan anledning.. å inte lyssna, inte försöka förstå.. då vill jag inte ha er vid mig igen. Jag kan inte lita på er.
Å varför hålla på å ljuga, hitta på dåliga anledningar.. Vara arg på mig utan anledning? E det så hemskt å berätta hur det ligger till? Jo, det förstås.. Ni kan ju inte ha fel.. Ni vet ju hur allt ska va.. Å alla andra e inte värda ett piss..
Ni säger att jag e löjlig. Jag undrar vem som e löjlig jag...

Ni e så jäkla fega.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0