Slisk..


Sitter å myser med Molle i knät å dricker kaffe..
Borde lägga mig, men kan nog inte sova. känner mig inte trött alls.. sov så länge idag.. Vaknade alldeles för sent. Sov bra i nya sängen, med Molle brevid mig.. :) men hade massa jobbiga mardrömmar nu igen, om massa olika saker.. Får köpa mig en sån där drömfångare! Kanske funkar..

Har fixat lite i lägenheten idag. Satt upp lite tavlor å affischer.. Lär köpa fler stora ramar, men de e ju så jäkla dyra.. Ska spika upp spegeln imorgon, vill inte spika å dona nu å väcka alla stackars grannar.. :P
Behöver ett gäng hyllor.. Har åkt runt å kollat på massa olika loppisar å inte hittat nåt.. Jag e ju så jäkla kräsen.. Finns aldrig nå bra hyllor på blocket tycker jag.. Får väl bli Ikea längre fram.. Några billiga Billy-hyllor.. :P

Jossan å jag ska sluta äta massa godis å kakor.. :P Vi e riktiga godisråttor.. Man mår ju absolut inte bra av sånt där sött å sliskigt.. Blir knasig i skallen. Jag var ju jätteduktig med det där förut, åt nyttigt å så me massa frukt. men har väl haft godiset som nån sorts tröst nu ett tag, när det blev som det blev med allt..
Men nu ska jag sluta med det där slisket. :P

Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack :)

2009-09-16 @ 20:54:25
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0