Trött..



Jag e nog sämst i världen på å blogga.. Men men..
Att jag ska vara så trött hela tiden.. har ingen energi alls. Får nog göra som Stina säger å köpa mig lite sån där äcklig blutsaft.. Kanske funkar.
Önskar att allt vore bra så jag kunde vara glad på riktigt.. inte känna denna oro hela tiden.. allt e så tungt, fast jag försöker vara glad å se framåt.. Men vissa dagar e det jäkligt tungt.. Då e det tur att det finns folk som orkar med en gnällig, trist å hopplös Nea..

Ska snart cykla iväg till Vansbro till mamma.. ska sova där inatt tor jag.. ska jobba på Caféet imorgon. Skönt å ha nåt å göra.. men vill jobba mer.. jobbar inte mycket på Caféet.. Å det vet vi alla att det e Herr Reinfeldts fel.. Hade det inte varit för honom, hade jag jobbat heltid på caféet nu.. så sur jag blir..

Hoppas på att ApeKatten Molle kommer hem snart, så jag slipper vara orolig över att det har hänt nåt.. Han har ju gått tillbaka till det gamla hemmet flera gånger.. e lite drygt.. tycker att han borde fatta att vi inte bor där längre.. fast det tog ju ett tag för mig å fatta det med..

Nej nu lär jag rejsa iväg på hojen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0