Mer jobb.. :)

 

 

Har sovit i Vansbro några nätter i mitt gamla rum hos farfar.. Har sällskapat med katterna när farfar e ute på äventyr i Stockholm.

Är så svalt å skönt nere i mitt rum... Sover bra där nere.. Men vaknade stel som en pinne imorse med is mellan tårna typ. :P "Århundradets kallaste natt!!" :D Hade bäste missen Jomin brevid mig.. Med sitt hårdrocksspinnande som vanligt.. Mysigaste missen! Kom på att han blivit rätt gammal.. Nio år i blir han i September. :)

 

Arbetsförmedlingens postlåda har "semester" står det på deras dörr..(att bo i en byhåla..) "Får skicka brevet till Malung" (big "city"..) Ååååjj.. När man bara behöver en underskrift..*suck* Det kommer ta flera dagar extra.. Fan... Arbetsförmedlingen suger.

 

Fick helt plötsligt jobba "på riktigt" på Mossebo den här veckan. Känns gött! Att få riktigt betalt. Nu tar det inte emot så mycket att kliva upp på morgonen. :) Jobbar med Cilla denna vecka.. Hon e verkligen superkul å jobba med. Skojigt, skojigt..

Idag var det en liten pojke som hade viskat till mat-tanten på dagiset att han var "förälskad" i mig. ;) Haha.. Lilla killen..

 

Cilla: -Vad gör din pappa på sitt jobb, Johan?

Johan: -Han jobbar.

 

No shit!! :D

 

 

 

 

 

 

 

Ingen ordning på mig än.. Men det går sakta, sakta framåt.. Min mun gör inte ont längre.. Det e bra. :)

 

 

 

 

 

 

 

Krek is in town.. :P

 

 

 

 

 

 

 

Farfars lilla vinglas..

 

 

 

 

 

 

 

Ball hatt! :) Önskar mig.. :P Har ju köpstopp! :)

 

 

 

 

 


 

Ååååjj.. Jag kan inte äta chips ens.. SmulFia..

 

 

 

 

 

 

Néa-Frukost?? Faktiskt så e det Oboy med fibrer i och med mindre socker! Så jag e nyttig jag! :P

Å det man äter när man blundar räknas inte.. :P  Var det inte så..?

 

 

Tokitok










 

Prinsess-makaroner! Jag e väl prinsessa! Cars-makaronerna var det nån jävel som snodde!! Jag e fortfarande sur över det!! Looser..

 

 

 

 

 

 

 

Jää.. I did it! Jag köpte den.. Eller två köpte jag.. Jag tänker inte tala om vad de kostade. :P Men jag tycker inte det var så farligt. Eller mjo.. För å va en läsk e det ju dyrt.. Men, men.. De var i glas! Inte i plast som jag trodde.. Ballt!

 

 

 

 

 

Så nu kan jag va lika cool som Bill.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmmm.. På tal om dryck.. Coca-Cola eller Pepsi..? Coca-Cola med vanilj e ju jäkligt gott.. Men jag väljer nog Pepsi före cola. Den e faktiskt godare och så e loggan snyggare. :) Synd att Pepsi Twist inte säljs längre.. Den med citron. I alla fall inte här i byn. Fast man kan ju faktiskt ha i riktig citron istället.. :P

 

 

 

 

 

 

 

Pepsi har ju mycket fränare reklamfilmer också! :P Btw.. Britney har porslinständer. :P

 

 

Nu blev jag helt plötsligt jäkligt sugen på Pepsi.. Lär nog ta cykeln å inhandla lite.. :P

 

 

 

 


 

 

 

 

I can do what she can do so much better..

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0