Måla, måla, måla..

 

 

Ska jobba på både Mossebo och Caféet nästa vecka. :) Pepé ska ta över caféet efter sommaren.. Han ska tydligen jobba lite med oss om nån vecka. Skoj! Det kan gå hur som helst! :P Hoppas jag får jobba där med honom sen som han sa. Jag ska tjata på honom!!

Arbetsförmedlingen e knäpp i huvet som vanligt.. Fast att jag är på praktik de dagarna jag inte jobbar, så måste jag söka jobb som en galning och höra av mig till dem heeeela tiden.. De har superkoll på mig. Inte för att det är speciellt jobbigt att skriva ett mejl, men det kan lätt glömmas bort! Då ryker ersättningen på en sekund å jag hamnar på gatan.. Man vet inte vad man ska skriva till dem heller.. De vet ju redan vad jag gör. Jag skriver ju typ samma saker varje gång! De e ju otrevliga i alla fall å typ svarar aldrig. Man tycker att det finns andra som de kan hålla bättre koll på här i byn istället.. Ha koll på de som inte vill jobba.. Som bara vill sitta på den dära bänken å glo på stackars små flickor hela dagarna.. Å göra absolut ingenting.. Hur klarar de sig??? Varför har ingen råkoll på dem?? Ne, de jagar mig som vekligen vill jobba! Suck..

Känns inte som att plugga är nåt jag vill göra nu heller.. Känns hopplöst.. Onödigt.. Varför läsa upp gymnasiebetygen?? Vad hjälper det mig? Jag tror verkligen inte det gör det.. Är väl om man vill plugga vidare å bli nåt.. :P Men vad vill jag bli??? Jag vill bli dietist! Konditor! Veterinär.. Om jag får drömma: skådis! Det behöver man kanske ingen utbildning för att bli. :P Finns skådisar som inte gått skola som e superduktiga!

 

 

 

Nä, Nils försöker inte leka dalahäst.. Han e duktig och fyller i stjärnorna vid Medborgarhuset med ny färg.. Jag väntar fortfarande på MIN stjärna! :P Ska rita en egen med rosa krita!! Brevid Björn Skifs stjärna!

 

 

 

 

Jag tycker älgen i Medborgarhuset e cool.. :P Älgen e lika gammal som huset.

 

 

 

 

Gjorde nationaldagsbakelser på caféet förra veckan..

 

Blä. Grädde e äckligt!

 

 

 

 

 

Sliten matte. Mysig Molle.


 

 

 

En rumpbild!!

Försökte gå igenom mina kläder i garderoberna.. Rensa ur lite.. Men jag gav upp efter ett tag... Jag kommer inte rensa ur nåt ändå.. :P Hittade liter kläder jag letat efter förut i alla fall..

Jag gillar inte jeans.. Jag får panik i dem! Känner mig instängd. :P Men de här jeansen e rätt okej.. Fast de är cheap shit.. Å ja.. Min rumpa har blivit lite större.. Suck..

 

 

 

 

Min fina klänning jag fått av pappa i julklapp.

 



 

 

Néa goes pinup:

:P

 

 

 

Ibland har man tråkigt å orkar inte göra nåt.. :P Då brukar det bli sånna här onödiga roliga bilder.. :)

 

 

 

 

Onödigaste köpet idag.. :P Jag behöver verkligen inga fler skålar.. Jäkla Hemköp! :P

 

 

 

 

 

Målade mina filmhyllor i fredags.. De var grå och tråkiga.

 

 

 

Självklart var Jomin med och kontrollerade..

 

 

 

Svarta! Jag e duktig jag!

 

 

 

 

Missade tåget hem för jag blev kvar hos farfar så länge.. Ville inte cykla hem i regnet så jag sov kvar hemma hos mamma istället.. Hon hade åkt till Anders över helgen så jag var helt alooone.. Å min mobil hade dött å hade ingen laddare med mig heller.. Typiskt..

Tänkte att jag skulle cykla hem på lördag morgon när det slutat regna! Det slutade verkligen aldrig att regna.. :P Fick vänta på tåget hem som gick klockan fyra ändå.. Ja, ja..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0