Ja, jag vet inte..

 

Åååjj, det här går på skit.. Jag e sjukt orolig å snurrig i huvet.. Mår väldigt dåligt.. Men allting brukar ju ordna sig på nåt vis.. Men det är sjukt jobbigt just nu.. :(  Bryter väl ihop på riktigt snart..

 

Har äntligen fått en tid av de sega damerna.. Tog ju bara.. Tio dagar! Sjukt. Jag borde fått komma dit samma dag som jag ringde! Skylla på sjukskrivningar ska man inte kunna göra på ett sånt ställe tycker jag..

Känns hopplöst.. Men jag hoppas ändå..

 


 

 

 

 

 

 

 

Försökte få i mig lite frukost imorse.. Mår inte så illa idag som jag gjort om morgnarna de senaste veckorna..

 

Har gröna djupa tallrikar för att de bara fanns gröna å vita å välja mellan när jag köpte dem! Vill inte ha VITA tallrikar!! Våga vägra vita tallrikar!! Så då fick jag ju ta de gröna.. Gillar ju inte grönt egentligen..

 

Var verkligen svårt å hitta djupa tallrikar som har en sån "kant".. Vanliga djupa skålar finns ju överallt, men sånna med kant var inte lätt å hitta! Som inte va vita då..  Men hittade dem på Dollarstore till slut!

Inte för att det var jag som ville ha sånna skålar.. Men nu e de kvar hos mig!! Här försöker man va snäll.. Men nej.. Det ska man inte vara..

 

Asch, sluta gnäll nu Néa å va en man! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

E jag tankspridd eller???? Här ska man göra sig en kopp kaffe, så gör man te istället!! För mycket i min skalle nu.. Den funkar inte så bra.. Ja, ja.. Kan ju inte gå bra jämt heller..

Men jag har en fin kopp!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jippi! Ny choklad! Jag måste testa den!! Men den finns väl inte här i byn än antar jag.. Jag vet.. Jag ska inte äta godis.. Men jag kan dela den med nån! På en lördag! Det borde vara lagligt..

 

Ånej.. Bara folk inte stämmer Marabou nu för att de tycker att det är rasistisk choklad... Men näää.. Marabou har ju redan en "Mörk" choklad.. :P Då e det jämnt! Inget å bråka om! Herregud..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sålde tydligen min cruiser i tisdags.. Jag har typ aldrig cyklat på den... Jädra Biltema-hoj.. Har aldrig riktigt gillat den... Å nu fick jag rätt mycket pengar för den. För mycket egentligen.. Men, men.. Så, adjö med den! För pengar behöver jag verkligen nu.. En cruiser kan jag köpa sen.. Inte för att jag tror att jag kommer göra det.. :)

 

Ska leta lite i förrådet å kolla om jag har mer grejer å sälja. Men jag e ju så jobbig å ska spara på allt jag.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har designat muggar till en tävling! Man kan vinna värsta kaffemaskinen!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stina å jag. Kanske år 2005.. Har ni nånsin sett så snygga tomtar eller?? Nä, tänkte väl det! :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmm.. Skulle väl va de här två nissarna då.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gillar mina skedar.. Det står olika söta saker på allihop. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laga maaaaat... Kyckling! Äter bara kyckling å fisk! Inget rött kött! Bläää.. Eller.. Bara korv när jag e full dårå.. Men det räknas inte!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kan någon tala om för mig vad detta är?? Vad ska man ha den till? Fick den av mormor för typ tio år sen.. Men jag har glömt vad det är..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asså, jag får dåligt rykte!! :)

Typ varje dag parkerar flera olika bilar precis utanför min dörr! Folk som hälsar på mina grannar parkerar ofta utanför min dörr för jag har ingen bil. :)

Folk lär ju tro att jag kanske har nya pojkvänner varje dag!! :D Så är det ju tyvärr inte.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, vad gör Molle med örat..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Tittut!"

SkitungeNéa... :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vill också ha en Néablomma-tatuering! Kanske inte så här stor då.. Men en liiiiten..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min lilla räääägörbil.. :P

Önskar mig ett körkort i julkapp.. Eller nån som vill/vågar övningsköra med mig! :) Jag luktar gott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aj löööve Åsa från "Svenska New York fruar"! Så söt å rolig! Håller med i ALLT hon säger.. Jag hatar också Foppatofflor!

Åsas Blogg



















Här står jag som vanligt å spänner muskläääär.. :) Nu blir ni rädda va??? :P
Marabou byggde denna kropp!

























Min snygga tavla! Egentligen ska den lysa, men hittar inte adaptorn... Ligger säkert i nån kartong i förrådet..
Har inget uttag i hallen ändå.. SNÅLT Vansbrohem!! SNÅLT!















Mina söta små tavlor!! :D



















In da kitch!
Typiskt Molle å va ivägen! Ååjj, ser nu att ena tavlan hänger snett!! Måste fixas!!






















Elvis i badrummet! :)





















Fuck-Passaten! (skylten)
Haha.. Första bilen jag "ägt".. Shysst å skriva bilen på mig liksom.. Det var DÅ jag skulle packat mina saker å dragit.. Med bil å allt! ;P Nooo.. I'm a nice girl.. :) Jäää rajt.. Det kan ni ju tro.. :P
























Det e ju bara så att jag har alltid varit bäst! :P























Vill ha nya mysbyxor! Har myst sönder de gamla!





















Jag har faktiskt spegel i mobilääään.. :P Tjejigt värre!






















Har hittat nåra piller som kanske kan få mig att må bättre.. Nej, det e inget farligt, mamma! :) Inga konstigheter. :) Inget farligt. Typ som vitaminer. Man kan ju testa i alla fall.. Kanske jag kommer igång riktigt med mitt "nya" nyttigare liv. :)



















Kan detta vara svaret på allt?? :)
Har påbörjat ett test.. Jag har ju länge försökt fått bort en grej som jag fick på min hand då jag brände mig så jäkligt på caféet för tre år sen typ.. Har försökt med allt! Inget har funkat å läkarstationen utför tydligen inte den behandling som jag behöver längre.. Varför vet jag inte..
De hänvisar till laserbehandling istället.. Men vem har råd med sånt..?

Så nu i två veckor ska jag testa.. NAGELLACK!! :) Värsta huskuren.. Jag e nästan övertygad om att det kommer funka. Å jag e trött på att ha ont nu!!















Varför går det aldrig nån bio här i byn???  :( Jag vill höstmysa på bio! Å helst inte själv, tråkmånsar!! :P











"Every heart needs a helmet.."









Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan bjuda dig på bio! kram :)

2010-10-21 @ 15:26:04
Postat av: Malin

Tror det är en salladstång eller pastatång eller liknande du har.. :)

2010-10-21 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0