Trött å låg.. igen.

 

 

 

Önskar jag kunde må lite bättre snart.. suck.. känns som jag e sjuk.. E så jäkla trött.. å låg..

Ska jobba imorgon, det brukar kännas bra å jobba, ha nåt å göra, men nu känns det bara tungt..

 

 

Har köpt coola saker på blueride.se

 

Jag har ju letat som en tok efter en liten hylla å ha böcker i, men aldrig hunnit köpt nån på Blocket eftersom de hyllor jag velat ha blir sålda DIREKT de kommer ut på annons.. Men nu har jag fått en! Av Ann-Lis. Ska måla den svart sen.. Det blir coolt.

 

Har "pimpat" sängen lite.. :P

 

 

Försökte få lite julstämning å gjorde "punk-knäck" med rosa kokos. Knäcken blev perfekt! Gillar inte knäck så mycket, men jag får väl bjuda på dem ifall jag får oväntat besök. :P

 

 

Fick en RÖD väska på köpet när jag handlade på eleven.se. Jag gav bort den till Jossan som blev kär i den. :) Jag har ju redan så många väskor.. å den här väskan var ju inte riktigt "min stil".. :P

 

Fick massa andra gratissaker också.

 



Äntligen har jag fått min badrumsmatta! Molle testar!

 

 

Å jag blir bara mer å mer förvånad å lessen över hur man helt plötsligt kan vända från att vara så vänlig å hjälpsam till att bli så elak å kall.. *förvirrad*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0