snorkallt!

"Kines-Nea".. Jag e så trött, har inte sovit på flera dagar.. Jag borde gå i ide eller nåt..

Det slog mig imorse, att jag blivit rätt långhårig.. Så jag klippte bort nåra centimetrar innan jag gick till bussen. Känns gött. Klippa toppar e bra. Frisörer e dyra. Tror jag, jag vet inte, har aldrig varit till nån frisör..

Tänk att det gick bra att jobba idag. :) Fast jag var så trött.. Å städerskan Rauni sa att jag var fin, då blev jag glad. :)

 

Ja, jag hade ju inte sovit nåt, nej..

 

Var snorkallt idag.. Kallt å vänta på bussen som aldrig kommer i tid! Eller som oftast kommer för tidigt annars.. Men inte på morgonen när det e 20 minus!! Där står vi,  stackarna, alla "ungdomar" å jag.. Å väntar å väntar.. Fast jag brukar få åka på "halv biljett", men säg inget till nån.. :P

Jag gillar att åka buss... då kan man drömma sig bort lite i massa tokiga, glada å lessna tankar.. många gånger glömmer jag bort att jag ska gå av bussen.. å får kliva av nån/några hållplatser längre bort. Men det gör inget. Jag har inte bråttom.. det e bäst att skynda långsamt..

 

 

När ska de ställa tiden rätt på detta ställe då?? Skylten som blinkar, klockan har ju gått fel typ jämt?? Eller e det jag som e knasig?

 


Ja, jag vet inte, Molle har hittat en ny lekplats.. Ibland får han nåt ryck å blir helt galen.. Men han e oftast lugn.. Min MysMolle... Å jag e dum på honom som inte låter honom gå ut å ränna på Storbyn.. men han får nog göra det till sommaren.. Jag e så rädd om honom.. att han ska bli påkörd, eller springa bort till sura människor..
Men det går bättre att ha honom inne nu. Han klagar inte så ofta nuförtiden.. Det e ju kallt ute! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska vaar rädd om molle =)

2009-12-19 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0