En lugn jul..

Min nya snygga tandborste! Fick lov å lägga in en bild på den! :P

 

Julen var lugn å mysig å inte stressig alls.. Var hemma hos mamma med alla syskonen å käkade sill, såg på "Sunes Jul", käkade rosa knäck å öppnade julklappar.. fick en lampa som jag ska ha i min hall! Har dåligt med lampor hemma hos mig. Jag  Lever i ett mörker! Har inte blivit av att jag köpt några taklampor än, för att jag e så jäkla kräsen. Hittar aldrig nån lampa som duger åt mig, så jag struntar i det istället!! Men nu fick jag en i julklapp! Å den e perfekt!! :)

Tack, Anders!

Nu har jag slarvat med sömnen som fan igen.. Lär ordna upp det på nåt vis.. Blir så arg på mig när jag inte lyssnar på mig själv!! Skärpning Néa!!

 

 

Frukost hos mamma på Julafton..

 

 

Alla fick trisslotter av mig.. Lillebror skrapar å skrapar..

 

 

 

Men icke! Ingen vinst! Var bara Jossan som vann!

 


 

Milia vann inget heller.. Å blev skitsur.. :P

 

 

 

 

Jag hittade min vita tomteluva! :)


Var hos mormor å morfar på fika igår.

Moster Lotta, Sven å kusinerna är här i Dalarna under julhelgen. Kul!

 

 

Moster med kamera.. som alltid!

 

Här spelas det Twister!

 

 

Sen dök Anders upp också!

 

 

Kusin Maja

 

 

Kusin Moa

 

 


 

"Gråt inte.. Snart blir du nog kär i nån' som e kär i dig, Snigel."

-Björne

 


 


Kommentarer
Postat av: anglalik

Det lät ju som en underbart god gärning.. =) Kan ju hoppas du inte blev alltför trött på gröten då. ;) kram Angelica

2009-12-26 @ 08:58:55
URL: http://anglalik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0