Räkningar..


Har betalat räkningar idag.. Fick stor hjälp av Molle! Det går rätt mycket stålar nu när det e jul, men jag hade mer pengar kvar när jag var klar än jag trodde jag skulle ha. Så nu e det bara å vänta i nåra evigheter på pengarna från Försäkringskassan.. Jag e så trött på dem.. Vill ha ett jobb så jag slipper all den där skiten!


 

 

Min raggargran.

Har äntligen hittat den tredje foten till min lilla julgran, så nu lutar den inte längre! :P Fast julen e ju över nu, men ska ju ha den framme ett liiiitet tag till.

 

 

Lampan jag fick i julklapp! Svår å ta kort på, men den e jättefin!! :) Så nu ser jag vilka skor jag tar på mig på morgonen! Å man ser också hur fort det blir smutsigt i hallen!

 

 

 

Nu e jag inne i min farliga Dolly Parton-period igen.. ♫♪♪

 

 

 

Så här i Anka-tider kan jag bara säga att Anna Anka e för härlig.. :P





"Don't judge me by the cover, 'cause I'm a real good book.
So read into it what you will, but see me as I am.
The way I look is just a country girl's idea of glam.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0