"Spa-dag"..

"mes-smile"

 

Har haft en riktig "spa-dag" idag. Med inpackning å skrubb-grejer.. Så nu känner jag mig fräsch å avslappnad.. ska gå å lägga mig nu, så jag inte förstör min dygnsrytm igen.. Fast det kanske redan e kört om jag tänker efter.. :P Jag har ju börjat få ordning på det här nu.. Ska inte förstöra det.. Tog en lång promenad mitt på dagen i solen idag, det var skönt. Längesen man såg solen..

 

 

Har tvättat lite idag också, så det hänger tvätt i hela lägenheten..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon.. fortsätta försöka ta hand om mig själv.. slå in lite julklappar.. nu e det bara Jossans julklapp som inte ramlat ner i postlådan än.. Men det e väl på gång.. Längtar till julafton..

Jag e så trött på å vänta på försäkringskassan.. Jag behöver liksom pengar! allt tar sån jäkla lång tid. Jag blir så orolig, när man har räkningar å betala, så kommer det aldrig nåra pengar.. fattar inte att det ska behöva ta så lång tid.. Jag går runt med denna oro heeeela tiden... det e så jobbigt..

 

 

Jag vill ha! Borde köpa den! Jag e totalkär i denna klänning.. önskar den vore billigare.. :( snälla Tomten, jag måste ha den!!

 

 

 

 

Bara för att PRO har en lokal under mig, betyder det att de får parkera i min buske då?? Ja, ja, den lilla tanten får väl göra det då.. för att jag e snäll.. Ja, vissa tar sig friheter.. :P

 

Har tagit fram lite julpynt.. men bara lite. :)

 

 

 

Förlåt mig, E.M.D. för att jag tyckt så illa om er.. Har helt ändrat inställning.. Aj löv you! ♥ :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0