Hemska vinter..



Jag sover så mycket.. Är trött å förvirrad.. Den här vintern är för lång.. Trött på snö, trött på kyla..
Vill ha vår, kvittrande fåglar, solsken, glass.. Tänk er att ta hojen en vårdag  med kvittrande fåglar överallt.. *suck*
Å så behöver jag vinna på lotteri.. Lite stålar vore inte helt fel.
Imorgon måste jag läsa matte, renskriva lite på svenskan.. Masssa uppgifter jag gjort i svenskan har blivit förstört på grund av ett supervirus som landade i min dator vid namn Thor-Leif.. Så det får jag göra om. Just my luck!
Sen ska jag nog försöka baka lite också.. Blir nog Thules favvokakor: Pepitakakor. Enkla å göra å supergoda. Å snygga!
Blir nog några chokladbollar med. Barnsligt, men so what?!

Fick tillbaka min laptop idag. Thules systers man har fixat å trixat lite med den så jag kan använda den normalt igen. Tangenterna är det lite knas med. Knappen "V" e lite crazy. Kanske man kan fixa till enkelt. Har inte orkat bry mig så mycket..
Dags att sova nu. Får se hur morgondagen blir.. Hoppas jag kommer upp tidigt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0