mysjul




Det e skönt att vara själv, fast det känns ensamt.. Det känns som det kommer vara så en lång tid..

Willy åker hem till Milia imorgon. Egentligen skulle han vara hos mig en vecka till.. Men han har blivit så jobbig.. Å jag sover dåligt å känner mig sjukt trött.. Jag orkar verkligen inte ha honom här.. Han e hypervild.. Det känns lite sorgligt att han åker ändå.. Han e ju jäkligt mysig när han e lugn.. Kommer sakna honom. :(
Han förstörde ju mina tapeter.. Får lov å tapetsera om, men det gör inget, tyckte ju inte om färgen i köket ändå..

Har fixat nåra julklappar idag.. blir inte så många i år.. Skönt det. Vi ska bara ha en mysjul hos mamma i pyjamas å tofflor.. känns skönt.. Att inte behöva åka runt å krångla.. Så vi kommer bara mysa å baka lite, knäcka nötter å se på Sunes Jul, som jag köpt på dvd. :) Så underbar. :P Ska i alla fall bli skönt att fira jul utan "Grinchen" i år...

Nu lär jag ta ett sömnpiller så jag kan somna nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0