Fuck it!




kan inte sova... så jag provar skriva lite.. kanske jag blir lugnare..
jag fattar inte att det ska vara så svårt att slappna av..går runt å är tokspänd jämt! e svårt å sova på nätterna.. tänker för mycket.. vet inte hur jag ska få ordning på det här..

hände en jobbig grej idag, som jag inte ens orkar skriva om.. Det fick mig att må jävligt dåligt i alla fall.. är förvånad över hur jag reagerade på det.. det e så konstigt att man kan må så dåligt på grund av en sån liten grej.. förlåt, men just nu hatar jag dig.. jag tror inte att man kan hata nån annan människa..men, men..nära på..
Jag försöker glömma bort det som hände idag.. men det e svårt.. bilderna bara flyger runt i huvet på mig.. å jag fattar inte riktigt varför det ska vara så jäkla svårt för mig! Jag har för starka känslor åt alla håll. Jag borde bli tuffare. Strunta i elaka tungor.. Men jag e på botten just nu, fast kanske ingen märker det riktigt..
Jag längtar så till den dagen jag e okej, mår bra och bara kan få va glad.. Det e långt dit.



"Fuck you, fuck you very very much.."


"sorry"

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas den dagen kommer snart.

kramar!

2009-10-14 @ 16:00:11
URL: http://linilus.blogg.se/
Postat av: Néa

Tack bästa Linus! :) kram!

2009-10-14 @ 17:17:25
URL: http://neastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0