Än så är det långt till vår..

 

Jädra snöö.. Men mysigt ändå på nåt vis..

 

 

 

Åååj, vad ful den här kvisten/busken e.. Undrar vad det e för nåt.. Funderar på att ta bort den helt.. Jädra spret..

 

 

 

 

Jaa.. Jag önskar mig..

 

 

 

 

Skulle du vilja bli tatuerad av en treårig liten tjej vid namn Ruby Dickinson?

Denna lilla flicka har levt i en tatueringstät omgivning sedan hon föddes. Hennes pappa jobbar som tatuerare, och redan vi tre års ålder så fick Ruby skapa sina första tatueringar, genom att använda pappa som försökskanin! :P Detta gör henne till världens yngsta tatuerare någonsin.

 


 

Det är skojigt med look-alikes.. :) Att folk kan lägga ner så mycket pengar och tid på att se ut som en kändis.. Fast ja, en del tjänar ju sjukt mycket pengar på det.. Kanske något man ska satsa på! :P Jag som e "arbetslös" å så..

 

 

Angelina Jolie

 

 

Michael Jackson

 

 

 

Heidi Klum (Inte SÅ lika..)

 

 

Jamie Oliver

 

 

Jim Carrey

 

 

The Beckhams

 

 

Victoria Beckham

 

 

Madonna (Sorry.. :P)

 

 

Britney (Japp, Britney till höger är en grabb!!)

 

Thö real Britney!!

 

 

 

Paris Hilton (Sjukt lika!)

 

 

Dolly Parton

 

 

Ozzy

 

 

Pamela Anderson

 

 

Elvis

 

 

Marilyn Monroe

 

 


 

 

Detta är från filmen "Now & Then" (1995) med Christina Ricci, Thora Birch, Demi Moore m.fl.. Inte så känd film kanske. Men det var min favoritfilm är jag var 11-12 år. En söt, mysig film ni borde se. Handlar om fyra kvinnor som träffas efter tjugo år av äktenskap, barn och karriär. Då, på 70-talet, hade de precis fyllt 12 år. Nu undrar de hur i hela världen de hur flickorna kan ha förvandlats till de vuxna kvinnor som träffas för att minnas sin barndom. Underbar film.

Buy it here!

Ja, jag har också tejpat mig! Haven´t we all?? :P

 

 

 

 

 

Jag tycker Berså-serien från Rörstrand är så där lite halvful.. Men jag gillar den. Skulle vilja ha de här "frukost"-kopparna. Synd bara att de kostar 800 kr styck!! Sjukt!

Har små svaga minnen av att jag lekte med sånna där koppar i lekstugan hos mormor när jag var liten..

 

 

 

Jag måste köpa mig en sån där smörgåsgrill.. Så jag kan göra sånna här goda tonfiskmackor igen! Så gött!

 

 

 

"Hellre lycklig än lyckad.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0