Hoj, hoj..





På väg till Vansbro på hoj för nån dag sen.. Jädra tungt det gick å hoja med cruisern.. Har aldrig varit så drygt å cykla till Vansbro! Vet inte vad som e knas med den.. Lär kika på det.. Den e ju ostajlad!! Kan ju va därför.. Måste va därför det går trögt.. Eller att den kommer från Biltema!! Det var ju en Electra-hoj jag önskade mig!! För 8000!! Inte en Biltema-hoj! Allt eller inget liksom. Aja.. :P Jag e inte bitter.. :P Kunde lika gärna varit utan denna hoj bara..
















Vackert.



















Meeeee..

























Adam Ant. Han var pissed!! Han ville iiinte bli störd av mig å min kamera.. Försökte attackera mig..



















Hoj, hoj, hoj.. Snart framme i Vansbro!






















Det e ju så roligt att klottra.. Jädra småpojkar.. Eller flickor..





















Ajm fixing till Molle..






















Jag råkade nämna till Jossan att vi kunde kanske ta en plastpåse runt mig istället för en handduk när vi skulle färga mitt hår..  Å vips! Så hamnade jag i en Jyskpåse!
Efter att vi färgat mitt hår gick vi till mormor å kvällsfikade. Moster Lotta, Sven å småkusinerna var där å hälsade på också. :)

Jossan å jag e ganska olika.. Jag: blont hår, bruna ögon. Jossan: svart hår, isblå ögon.. "Natt å daaag".. Som farbror Barbro skulle ha sagt..























"Hallå..?? Matte..? Husse..? Anyone..??!"
Att vara bortglömd å inlåst..




















Handlar alltid för mycket.. Jossan höll på å bli galen på mig. :) Stackars Lars fick skjutsa hem mig. :)























Jobb att söka denna vecka.. Arbetsförmedlingen e så knasiga..





















Ååjj.. Sånna här får jag ju jämt!! "Har du missat att svara oss? Vi har inte fått in nån blanket från dig, så vi skickar en ny!!!" Men jag kanske inte skickade in för att jag inte ville fylla i!!!! Jaja, jag fyller väl i då..


















'



Så rolig reklamskylt.. :) Så sann!
























Å så fjortisbilden!! :P




























Får se om jag drar till stugan all alone i slutet av veckan, eller hur det blir.. Eller om jag drar till Rättvik kanske.. Får se hur det blir med allt knas först.. Suck..














 

Världens finaste låt med Björn..

 

 

 


 

 

Jag saknar ju dig, pappskalle..

 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0