Jobbsök å sötsug..

 

 

Jahapp.. Har betalat mina räkningar..  Kommer hamna på gatan snart.. Jädra csn!! De vill inte gå med på att jag betalar lite mindre i månaden.. Inte kul.. Har haft dåligt med stålar de senaste månaderna.. Jobbat för lite å Försäkringskassan sänker å sänker ersättningen hela tiden.. Nu har jag det lägsta man kan få..

Är på Mossebo(dagis)nu om dagarna.. Går väl sådär.. Svårt å hålla koll på vilken unge som e vilken.. Jag bara: "barnet, barnet". Men snart kanske jag lär mig det.. :) Fattar inte att de ville ha just mig där?? Att de frågade på Arbetsförmedlingen efter mig? Jag har ju ingen koll på barn? Ja, ja.. Jag gör väl så gott jag kan i alla fall.

Å så fick jag vara "ledig" vecka 28.. Det var schysst..

Har sökt jobb på Filo Delikat också.. Får komma på intervju om ett tag.. Men det lär ju dröja lät det som.. Sen lär jag väl in på Lokstallet å höra om jobb också..

 

 

 

 

Jaaa.. Jag fortsätter väl att kämpa mot detta sötsug.. Går sådär.. Jag är ju jämt så trött så jag glömmer bort att jag inte ska äta godis.. Försöker äta frukt istället. Å morötter.. Älskar morötter! Därför är jag orange runt munnen jämt.. :P

 

 

 

 

 

Hänga tvätt! Borde köpa mig en torkställning..

 

 

 

 

 

Dessa jädra hyllor! Imorgon har jag målat klart! Sen e det bara bokhyllan jag ska måla.. Och en hemlig cykel.. Men det får jag ta längre fram när jag kanske har lite mer pengar..

 

 

 

 

Ni kan aaaldrig gissa vad detta är.. :P

 

 

 

 

 

 

Elvis har fått abborre av farfar..  :P

 

 

 

 

 

Farfars lördagsgodis..

 

 

 

 

 

Fick väl lov å skaffa mig en cykelkorg till slut iallafall... Töntigt. Men jag har stajlat den, så den e ju inte såå jättetöntig..

Obs! Syster Joz cykel..

 

 

 

 

För mamma parkerar ju så bra..

 

 

 

 

 

Hemma i Saltvik. :P

Ja, jag har tydligen alltid bakat.. Snyggaste förklädet! :P

 

 

 

 

 

Néa på hoj. Ovanligt..

 

 

 

 

Blommor jag fick av fikadamer sista dagen jag jobbade på Caféet. :)

 

 

 

Hihi.. Fick av Anki. :P

 

 

 

 

 

Jossan har målat en vägg i sin nya lägenhet. Snyggt! :P

 

 

 

Jag har "pimpat" hennes kyl.. :P

 

 

 

 

 

Molle diggar min bh.. Han ser lite lätt påkommen ut. :P

Nej, han e inte tjock.. Det ser bara så ut..

 

Mys.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0