Bye Brittany..

R.I.P. Brittany Murphy..

 

 

 

 

Brittany Murphy e död.. En av mina favvoskådisar..

Ambulans larmades klockan åtta i morse, lokal tid, från hennes hem i Los Angeles.
Hennes mamma hittade henne livlös i duschen. Usch, så hemskt..
Brittanys man ska ha ringt larmsamtalet och sagt att hans fru var sjuk.
Ambulanspersonalen kunde snabbt slå fast att det rörde sig om hjärtstillestånd och upplivningsförsök gjordes på plats och i ambulansen, men det gick inte att rädda henne.. :(
Hon dödförklarades klockan 10.04.

Vad e det med folk nu för tiden?? De går bara runt å dör.. Å jag blir lite irriterad på folk som blir sura på att alla helt plötsligt börjar hylla kändisarna hit å dit när de dött, att "de var så bra, de var så vackra".. å media vill tjäna massa stålar på dem å säljer massa "limited" saker som de lurar/tvingar oss å köpa.. som med Michael Jackson.. men skit i å köp nåt, surgurkor! skit i å kolla på programmen, å dokumentärerna de kör på tv. Lyssna på dina gamla kassetter å skivor, se gamla filmer med de som dött istället. Du behöver inte köpa massa grejer med dem för att de dött. Minns lite bara..

Det e ju faktiskt en människa som har dött, ett liv, en person med familj å vänner. Jag e ju så jäkla blödig.. Jag blir ju skitlessen när nån dör, vem det än e..

-See you in HollywoodNangijala, Brittany..

 

 

Vackra Alicia Keys.. Åh, vilken fin låt..  ♥

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0