sviken å lurad..

 

Jaha.. En fulbild på mig som syster Milia har tagit.. mm..

 

 

Mamma Liza blev smygfotad av Milia.. :P

 

 

Jaha..? Å hur kan man va så här fin då?? E detta sanning? E detta lagligt..? Jaja.. Han e säkert en skitstövel han också! Eller nee.. han e nog en snäll kille den där Zac..

 

 

 

Tycker att det e skitcoolt att Heidi Klum går "the runway" på Victoria's Secret fashion show, 5 veckor efter att hon fött sitt fjärde barn! Vilken superkvinna!! :P

 

 

Mina adventsdamer!

 

 

Stina skickade en bild till mig idag. :) Det e mysigt med hästar.. Men jag har kommit på att jag e lite livrädd för hästar.. Men maskar e värst!! Jag har en grym maskfobi!! Vilka kräk!

 

 

Snart e det äntligen slut på det här jävla året.. Så skönt. 2009 var för mig ett jävla skitår. Det värsta året nånsin tror jag.. Aldrig förr har så mycket gått fel. Jag har aldrig mått så kasst i mitt liv som jag gjort under detta år.. sönderstressad å bortslängd.. Jag har blivit sviken tusen gånger om, varit utan pengar i flera månader, levt på vatten å bröd, bråkat med försäkringskassan, lönetanter, mamma, jobbcoacher, arbetsförmedlingsdamer som inte vet nånting, Csn, Alfa-kassan, Lärcentrum.. har tjatat på soc tusen gånger och fick till slut en liten summa pengar att betala halva min hyra för.. väntat på lägenhet i flera evigheter, letat jobb som en galning å fått tusen sura nej till svar, har fått grymma sömnsvårigheter, äter tabletter, tvingar mig upp om mornarna, tvingar mig i säng på kvällen, tvingar mig ut på promenader å försöker att inte tappa bort mina vänner, som jag vet bryr sig om mig, fast jag inte fattar varför, när jag e så tråkig å konstig..

Å jag bor själv för första gången, å jag fattar ingenting, men det går bättre å bättre.. Tur att jag har Molle hos mig. Jag trivs som fan i min lägenhet, å jag får göra precis som jag vill! Nästan.. VansbroHem e rätt lätta att övertala.. :P

 

Så nästa år e fanimej mitt år! 2010 e Néas år!

 

 

När jag blir stor vill jag gifta mig med en Ernst! En snäll å mysig man som kan allt!


 

Å så har man blivit lurad av självaste Fröken Silvstedt.. Jaja.. vi får väl se vad som händer..

 



" I det enkla bor det vackra.."

- Ernst Kirchteiger


Kommentarer
Postat av: Lina

Hur har du blivit lurad??

Det låter bra! Nästa år kommer vara ett super år!! =) Kram!

2009-12-20 @ 07:00:51
URL: http://linilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0