Lilla Willy..




Lilla Willy Wonka ska bo hos mig ett tag. Willy är syster Milias katt. Milia har ju flickkatten Spooky hemma hos sig som inte är steriliserad, så Willy får bo hos mig tills Milia fått ihop pengar så hon kan sterilisera Spooky. Det kostar ju en slant det..
Willy är jättesnäll, lugn å mysig. Molle är sur för att jag dragit hem en jobbig kattunge..:P Stackars lilla Willy får lite spö då och då av SurMolle. Men det går bättre å bättre.. Idag åt de mat ur samma skål.. :) Tänk när jag å Molle bodde med stora elaka katten Gustav.. Inte ens efter fem år tillsammans med den missen kunde Molle gå förbi honom utan å få spö..

Ska jobba imorgon. Bra det, slipper jag vara så jäkla rastlös å tänka för mycket. Sen lär jag handla lite. har inte mycket ätbart i mitt kylskåp. E nog bara Dunderhonungen kvar..
Så måste jag hinna tvätta nån dag också..boring.

Hur svårt kan det egentligen vara å få tag på en liten bokhylla?? Har letat i flera månader nu. Mina böcker ligger på golvet.. jobbigt... Har letat på nätet, loppisar å Ikea.. Lär väl bli Ikea lite längre fram antar jag..






Stina fick en liten Emil den 19/10. Äntligen! Jag e så glad!





*Jag saknar dig.. :(
*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0