Sega Siba..



Vad trött jag e på mig själv..



Nu har jag väntat flera jäkla veckor på grejerna jag beställde från Siba.. De e fan segare än vad jag e!! Snigel-Nea.. :P Så jag har ingen kabel till kameran än.. Så tråkigt..

Lotta var in på caféet igår när jag jobbade. Skojigt! Jag blev superglad! Har inte sett henne på flera månader.. Vi borde träffas oftare. Tiden går ju så jäkla fort! Det e inte klokt... Hela sommaren bara sprang förbi mig.. Jag som skulle göra så mycket..

Vet inte vad jag ska hitta på idag.. Borde ta en lång promenad i alla fall.. Ut å få frisk luft.. Rensa lite i tankarna..

*Néa

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Har helt missat att du bloggar, men nu har jag hittat hit.

puss//Lina

2009-10-05 @ 07:20:13
URL: http://linilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0