Sleepless in Storbyn..



Vilken jobbig vecka det har varit.. Har inte sovit nånting om nätterna.. Jag e som en zombie.. Å det kanske e lika bra just nu. slipper jag fastna i massa onödigt tänk..
Fick mina pengar för sent från alla håll den här månaden.. Men nu har det fixat till sig tror jag.. Så drygt å gå å vara orolig över pengar hela tiden.. Det e nog den värsta oron.. Pengar.. Helt sjukt hur det kan påverka mitt humör så starkt..
Har jobbat lite på caféet idag. Ska jobba imorgon med. Imorgon när jag jobbat klart å kommit hem, ska jag nog slänga mig i badet å försöka ta det lugnt.. Å mysa lite framför tv:n.. Ensam. Får nog fixa en boxer nästa månad istället för denna som jag tänkte.. E jäkligt knapert i Nea-kassan just nu.. Tråkigt.. Hoppas på mer jobb snart. Var på anställningsintervju på Värdshuset Lugnet i tisdags. Gick bättre än jag trodde, med tanke på att jag inte sovit alls på natten..
Chefen jag pratade med där e från Holland å kan inte Svenska, så jag fick tala engelska med honom. Det gick skitbra! Han var jättetrevlig å sa att jag luktade gott! :P jag hoppas jag får jobb där.. e så trött på å gå runt här hemma å göra typ ingenting. Men det blir inte jobb där fören i december i så fall..

Fick äääntligen mina skivor från Ginza idag! :) Beställde bara massa skivor jag haft förut, men som blivit kvar "over there" (någon tycker tydligen att han äger mina skivor, som han aldrig har/kommer lyssna på nå gång!! Å som han aldrig haft nåt intresse i!!) Så nu känns det bättre när jag har mina favvo-skivor igen! :) Nu e det bara mina Marilyn-tavlor jag saknar jättemycket som tydligen e kvar där borta... :( Hoppas Jossan fixar hem dem åt mig snart..
Att det kunde bli så här jobbigt.. Det trodde jag aldrig. Vill han va elak får han väl vara det.. Men jag kommer aldrig fatta varför.. Det e i alla fall jäkligt omoget å märkligt.. att inte tala med mig. kan hända det e många missförstånd i detta.. Men jag har aldrig varit ute efter å bråka eller vara taskig. Tvärtom. Men det går tydligen inte.. Å det e jag jäkligt lessen för..

Har beställt billiga vinglas som e skitsnygga! Så nu måste jag försöka börja dricka vin.. Om inte det går, får jag väl dricka saft ur dem! :)


Å så tycker jag det e läskigt när de skriver i alla tidningar att Mary-Kate Olsen har blivit "mullig"?? "Mullig"?! Var då??! Hon e fortfarande jäkligt liten. Jag blir rädd för vad de skriver.. Med tanke på hur hon såg ut förut..
Stackars flicka.



Då:


Nu:





Néa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0