Trött...




Ja. jag e en glasögonorm... :P



Vilken jäkla dag! Har inte sovit nånting inatt.. Idag har det varit en sån där dag då ALLT gått fel.. men jag e så trött, så jag bara flummar på å skrattar åt allt.. Känns rätt okej idag ändå.. Fast jag glömde plånboken hemma när jag skulle storhandla på konsum, fast jag bet mig superhårt i läppen när jag försökte slänga i mig en kycklingsallad på lunchen, fast jag petade mig i ögat med mascaraborsten skithårt, fast det var tokstressigt på jobbet idag, fast en unge nös på mig (uss, uss), fast molle skrikit heeeela natten, fast jag fått min elräkning och fast sura bibliotekstanter bråkar med mig (fast det var de som gjort helt fel..)  Så känns det ändå rätt bra idag på nåt vis..

Har hittat ett tangentbord, så nu kan jag skriva som folk igen.. Min dator har ju kaloppsat helt.. den jädra datorn har bråkat med mig sen jag fick den.. skitgrejer. Ska köpa mig en ny nångång när jag får råd.. Lillebror får hjälpa mig hitta nån bra å billig dator. Han e bra på sånt. Han har en rolig hjärna.

Orkade inte vänta på mina usb-sladdar som skulle komma från Sega Siba.. Köpte en billig sladd på OnOff igår istället.. Så nu kan jag ladda min underbara mp3-spelare å lägga in bilder från kameran till sura Kesodatorn.. :P Undrar vart min förra sladd tog vägen.. Den ligger antagligen hemma hos Henke.. Bortsupen. Så det kan gå då..

Ska nog kanske låna syster Milias lilla vita misse Willy Wonka ett tag. Får se om han går bra ihop med min Molle. Han behöver nog lite sällskap min Molle..
Borde fixa kattluckan snart. Så Molle kan gå å komma som han vill.. Har inte vågat släppa ut honom nu på ett tag.. Eftersom han går hem till katten Gustav hela tiden..

Hoppas att jag får sova nåt inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0