mardrömmar..



Jag har så jäkla tråkigt liv just nu.. så jobbigt å svart... orkar inte ta mig för något..alla dagar e lika. vet inte vad jag ska göra riktigt. försöker vara positiv hela tiden, men det funkar inte.. blir så less på allt. e aldrig glad. vill vara glad! går bara runt i min egna lilla värld.
Å drömmer mardrömmar gör jag med, typ varje natt. E jäkligt jobbigt å inte få sova gott om nätterna..Vaknar flera gånger, lessen å förvirrad. Det e inte kul alls.
funkar inge bra på psykiatrin.. e för långt mellan gångerna.. på onsdag ska jag dit. hinner nog inte prata så mycket då, tiden går så fort å jag har så mycket att säga.. det e tungt. Men blir nog bättre om ett tag.. känner mig så jäkla gnällig.. men det e så här det e just nu.

Ska söka jobb på tomteland, som tomtenissa i serveringen. Skulle nog vara fränt! Gå runt å va tomte hela dagen. Tomte-Nea. Inte för att jag tror att jag får jobb där. Men ska söka i alla fall.. Å hoppas! :)

Beställde ett par stövlar idag från H&M. Men såg efter att jag beställt, att de inte skulle komma fören i mitten av december! fan va sur jag blev. Då har ju halva vintern gått!! nu har jag ju inga höst/vinterskor likt förbannat! åååj!! Jäkla H&M å luras!

Nu ska jag nog prova sova. krama på Molle. Å hoppas att mardrömmarna håller sig borta..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0