Me and my burning boxes..

 

Bästa björnen!

 

 

 

 

Har köpt massa filmer nu igen! :P Bästa Björn Skifs-boxen, Ronny & Ragge-The Börning box, ...och så kom Polly, Ghost, Gilbert Grape, Revolutionary Road och ett gäng andra billiga skitfilmer. Revolutionary Road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet var bara jobbig å se på.. Eller så var jag överkänslig när jag såg den. På nåt sätt var den bara jobbig å ledsam.. Men bra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Var på Elmiamässan förra helgen med dessa två tokiga bröder.. (bra kort va..?)

Självklart hade jag ju varit för snäll å lånat ut kameran till lillasyster, så det blev inga bilder från mässan!! Skittråkigt!! Bara lite dåliga bilder tagna med mobilen.. Inget att ha.

 

 

 

 

Delade baksäte med en bit Taunus på vägen hem! Funka fint!

 

 

 


 

 

 

 

 

Mollemys i mattes knä!

 

 

 

 

Typiskt att de ska springa massa kokosbollstoppsförsäljare här hela tiden.. Jag e för snäll.. Jag gillar inte ens kokosbollar!! Känns som att man äter ett kladdigt..moln..eller nåt! Blä!! Nästa gång det kommer nån försäljare ska jag säga att jag e allergisk, vad de än försöker sälja till mig!

 

 

 

 

Min Avril-parfym har kommit! Jag behövde inte gå ända till Hemköp å hämta ut den. :P Den damp ner i min vackra postlåda!

 

 

 

 

När det e påsk e det klart att Roland ska fram! :P

 

 

 

 

Å alla rosa chicks!

 

 

 

 

Som Molle dödar hela tiden...

 

 

 

 

Mina nya Masai-skor funkar fiiint! Slipper att få ont i knän å rygg. :) Mycket bra skor! Man får vara försiktig när man kliver av bussen bara.. Å när man går i trappor! Man ramlar liksom framåt.. :P

 

 

 

 

Molle sitter i köksfönstret å gör fula grimaser åt grannarna.. Neeedå.. Han har bara gäspat lite fult sådär.. :P

 

 

 

 

Molle kan va fin också! :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0