Metalldeo..

 

 

 

 

Jäää! Min Herbie-box har kommit!  :P

 

 

 

 

 

Mormor har alltid tjatat om att jag måste köpa mig en cykelkorg, för att jag ser ut som en packåsna.. Nu har jag gjort det! Men tror inte att jag kommer att använda den.. :P Det e lite "tantigt" med cykelkorg. :P

 

 

 

 

 

Har börjat använda en ny deo. INTRESSANT för er å veta! Not. :P Men den här innehåller inte aluminium. Aluminium kan tydligen orsaka bröstcancer. Inte vet jag om det e sant, det vet nog ingen. Men det känns bättre att använda deon som är utan aluminium.. Gav en till mamma också, så e vi två som testar!

Jag tycker att den funkar bra. Men om ni tycker att jag luktar sork, så säg det till mig! :P

Tänkte köpa den på Bodystore först, där var den skitdyr! Men kollade som tur var på märkets egna sida, där kostade deon 20 kr..

www.eilas.se

 

 

 

 

Dagens pepp-bild.. :)

 

 

 

 

Tappade en knapp i jackan.. Typiskt. Tur att jag hade en i reserv! :P

 

 

 

 

 

Syster Josefine var snäll å fixade en skiva till mig med Eva Eastwoods autograf på när hon var i Jönköping.

Tack, tack!!

 

http://screamgirl.blogg.se

 

 

 

 

 

 

Mina nya fönsterlampor som jag ska ha i mitt fönster mot vägen.. Fiiina va? Å billiga som fan! :)

 

 

 

 

 

Sov hos mamma förra helgen. Lillebror snodde min gamla dator som vanligt...

 

 

 

 

 

Var ute å promenerade i Nordanåker igår. :P

 

 

 

 

Skojigt. :P

 

 

 

 

 

Brukar köpa drakfrukt ibland.. Den smakar absolut ingenting! Jag köper den bara för att den e snygg! Faktiskt så e den bra för hyn! :P

 

 

 

 

 

 

Försöker äta mer frukt.. Har blivit dålig på det.. Men nu ska jag köpa hem mycket frukt å bli nyttigare! :P

 

 

 

 

 

Tvingade ut mig i solen idag. :P Drack kaffe å läste massa skittidningar. Självklart spillde jag kaffe på nya duken! Bordet e ju inte så jättestabilt.. :P

 

 

 

 

Min glada glassgubbe! Nä, han smälter inte i solen.. Å nä, jag har inte snott honom! Han e helt laglig. :)

 

 

 

 

 

 

Min trasiga kopp.. :( Nästan alla mina koppar och glas är fulla av repor, eftersom någon packat ner dem i kartonger utan papper emellan.. Smart. :( Å jag har typ ett vinglas kvar av varje sort, för de har gått sönder.. Tråkigt. Ja, ja.. Det e bara glas å koppar.. Men det e tråkigt...

 

 

 

"And even backwoods Barbie's get their feelings hurt.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0