Lurad!!

 

 

 

Min utsikt från köksfönstret.. Här åker det mååånga Volvorägöööörs förbi om dagarna.. :P å kvällarna.. å nätterna.. :)

 

 

 

 

 

En liten pluttbil..

 

 

 

 

 

 

Molle spanar på tjejer.. Kanske e det Emelie han spanat in..?

 

 

 

 

Åskade faktiskt lite idag.. E väl därför jag har så ont i huvet hela tiden..

Tror förresten att det e Åkes sopsäck/liksäck som har "blåst" hit till min "gård".. :P Den kanske "blåser" tillbaka?? Vem vet..? :P

Fick med en liten regnbåge där till vänster på bilden ser jag nu.. :) Fint!

 

 

 

 

 

Mamma, Anders, Lillebror å Fia var hem till mig å hälsade på idag. Lillebror drack upp mitt kaffe! Å mamma drack upp min saft! :P

Anders hjälpte mig att få upp mina nya lampor i fönstret! Det var jättesnällt! :)

 

 

 

 

 

Titta, vad mysigt! :)

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Myyyys!

 

 

 

 

 

Fick lov å prova lite nya chips.. :P De ugnsbakade chipsen var jäkligt krispiga men smakade baaaara E621, men de var okej.. De var ju inte "friterade".. Så det var alltså nyttiga..? :P Sourcream-ringarna smakade lite mysko i början, men sen blev de godare och godare.. :P Jag som skulle bli så nyttig! Aja.. Får ta det på måndag.. :P Jag lovar!

Då kan jag säkert ändå inte käka nåt efter att jag varit in på lasarettet å blivit typ halvdödad först.. Japp, det e dags igen... De ska knipsa mig!!! Åååjj.. Men, men.. Det e väl bra att de gör det.. Men mår ju så dåligt efteråt..

 

 

 

Jag önskar att jag fick bo i detta slott! Eller, jag kan ha det som sommarstuga! Så otroligt vackert! Slottet heter Castle Neuschwanstein å finns i Tyskland. Tyvärr e det inte till salu.. :P Annars hade man ju slagit till!

 

 

 

 

Vackert.

 

 

 

 

 

Å jag e lurad!!! Köpte ju denna deo som skulle vara sååå bra, utan aluminium å annan skit! Jo tjena!! Nu har de bytt ut konserveringsmedlet i deon för det var tydligen farligt och innehöll massa parabener!! Parabener är hormonstörande! Det kan påskynda tillväxten av cancerceller. Å de har funnit parabener i bröstcancerknölar å grejer.. Varför sålde de en gammal deo till mig då?? Med billioners små fula å elaka parabener i!! Varför har de deodoranterna med parabener kvar för försäljning på nätbutiken?? På rea?? Ta bort dem helt! Om ni ändå gjort nya med ett nytt ofarligt konserveringsmedel i?? Vem vill köpa cancer på rea??

Nä, nu blev jag sur..

Hittade en annan bra sida med deodoranter utan aluminium och parabener i:

http://www.greenmama.se

 

 

 

 

Haha!! Jonne som e co-driver till söta Johanna i "Sveriges värsta bilförare"! Årets kille!! så jäkla skön!

 


Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag kollar på klippet.. :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahah, han är så rolig! Men tjejerna tycker jag är så jälva sköna:D

2010-04-19 @ 10:10:17
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0