Kall morgon..

 

Vaknade tidigt imorse och tog en promenad . Var friskt och skönt ute. -8 grader..

 

 

 

 

Det här huset e så sött! Där vill Néa bo! :) Hoppas jag blir rik snart!

 

 

 

 

 

Jag borde köpa dessa leggings.. Blev kär i dem.. Får se hur mycket pengar som blir över denna månad..

 

 

 

 

Mmm.. PollyBrownies jag bakade på caféet i fredags. Blandade i mörka Polly också den här gången. Gött! Blev super bra!

 

 

 

 

 

 

SÅ HÄR DUSCHAR EN RIKTIG MAN:

 

1. Klär av sig medan han sitter på sängen och kastar kläderna överallt på golvet.

2. Går naken till badrummet. Möter frugan/flickvännen på vägen dit, visar stolt upp sin penis och skriker som Tarzan.

3. Ställer sig framför spegeln och drar in magen. Granskar storleken på penis, kliar sig på pungen och luktar sen på fingrarna.

4. Ställer sig i duschen.

5. Letar inte efter tvättlappen eftersom han aldrig använder en sån.

6. Tvättar ansiktet med sin giftgröna tvål.

7. Pruttar och bryter ihop av skratt eftersom det ekade så häftigt i badrummet.

8. Lugnar ner sig igen, men bryter ihop av skratt igen när pruttlukten nått näsan.

9. Tvättar sina ädlare delar samt området runt omkring.

10. Tvättar röven med tvålen och lämnar lite hår på den.

11. Tvättar håret med nåt shampo och använder inte balsam.

12. Gör en punkfrilla.

13. Beundrar sin nya frilla i spegeln.

14. Pissar nöjt i avloppet i duschen.

15. Sköljer bort shampo och tvål och kliver genast ut ur duschen, men märker inte att han glömt att dra för duschdraperiet när han klev in, så nu är hela badrummet - inklusive toapapper - dränkt av vatten.

16. Torkar av sig. Struntar i att torka badrumsgolvet.

17. Tittar sig i spegeln igen och spänner sina muskler och granskar storleken på sin penis.

18. Glömmer att släcka lampan efter sig.

19. Går tillbaka till sovrummet med en liten handduk runt höfterna. Möter frugan/flickvännen på vägen dit, sliter av sig handduken och visar stolt upp sin penis och skriker som Tarzan.

20. Kastar den blöta handduken på sängen och låter den ligga kvar där och är påklädd inom två minuter.

 

:P

 

 

 

 

Var till Mora igår på undersökning igen.. Var inte lika jobbigt som förra gången.. Då blev jag sängliggande en vecka typ!! Blir nog operation i allafall om ett tag.. Läskigt.. :( Men det måste ju göras..

 

 

 

 

Vi kidnappade syster Milia från skolan å drog till McDonalds å fikade!

 

 

 

 

Mamma med sin lilla glass å sin lilla kaffe.

 

 

 

 

Drog  till Djurmagasinet efteråt å kollade på massa söta och osöta djur!

 

 

 

 

Stampe har stoooora öron.

 

 

 

 

Raffe ville verkligen inte va med på bild.. Han vände rumpan åt mig hela tiden!

 

 

 

 

Shopping på Ica. Visst verkar Mondeon bekant på nåt vis..? :P

 

 

 

 

Ja, det är låååångt till jag fyller år.. Men jag önskar mig den här boken!! :D

 

 

 

 

Hon tar en titt i spegeln när hon är.. :

 

3 år:

Hon tittar på sig själv och ser en drottning.

 

8 år:

Hon tittar på sig själv och ser Askungen eller Törnrosa.

 

15 år:

Hon tittar på sig själv och ser en fet, finnig och ful tjej.

("Mamma, jag KAN inte gå till skolan och se ut så här!")

 

20 år:

Hon tittar på sig själv och tänker "Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att gå ändå.

 

30 år:

Hon tittar på sig själv och tänker "Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att hon inte har tid att fixa till sig så hon går ändå.

 

40 år:

Hon tittar på sig själv och tänker "Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men säger "Jag är åtminståne ren" och går ändå.

 

50 år:

Hon tittar på sig själv och tänker "Jag är" och går vart hon vill.

 

60 år:

Hon tittar på sig själv och påminner sig om alla människor som inte ens kan se sig själv i en spegel längre. Går ut och övervinner världen.

 

70 år:

Hon tittar på sig själv och ser visdom, skratt, förmåga - och går ut och njuter av livet.

 

80 år:

Bryr sig inte om utseendet. Sätter bara på sig den rosa hatten och går ut för att ha kul i den här världen.

 

Kanske borde vi alla sätta på oss den där rosa hatten tidigare.. ?

 

 

 

 

Nu ska jag göra som Mrs Montazami å fixa mig lite glass! :P

 


Cheese.. Jag menar peace..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nea, du borde lägga upp recepten så jag med kan baka massa gött:)

2010-04-26 @ 23:06:11
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0