Dumpidump..

 

 

Néa e slö.. Mår inte så värst bra.. Hoppas det vänder snart.. Ont i hjärtat har jag igen.. :( Läskigt det.

Allt e kaos som vanligt, får ingen riktig ordning på nånting.. Är ledig resten av veckan.. Ska försöka ta det lugnt å fixa lite saker.. Leta jobb å så.. Hoppas det blir nåt med caféet igen.. Vore ju perfekt! Orkar inte jobba "gratis" längre.. Får man ju tokångest av. Men e ju bara en praktikvecka kvar på Mossebo nu.. Sen får de baske mig betala mig om jag ska vara där! Man jobbar ju inte bara för att det e kul..

 

Imorgon ska jag träffa Ralf på Arbetsförmedlingen.. Ralf e bra. Kanske för att han e lite yngre än de andra surpropparna som jobbar där. :P Får se vad han har att säga.. Typ ingenting säkert..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Molle, han har ögon i nacken han! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt snygga förkläde!

Ånej, nu ser ni ju att jag köpt Arla-mjölk från Skåne!! Annars brukar jag faktiskt alltid handla ekologisk mjölk från Milko!! Men nu var det nödsituation å jag handlade på ICA!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjorde chokladscones! Jag vet, det ser skitäckligt ut!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Myskväll.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Néa, tre bast å trött på lillasyster bebis-Jossan: "Pappa, nu jymmer jag till faster Molika i Skockolm!"

Pappa framför tv:n: "Jaja.."

Liten Néa traskar med bestämda steg mot dörren, sträcker sig mot handtaget.. *Låst* "Tusan också! Jag får jymma imojjon istället!"

 

 

 

 

 

Babypuder på näsan.. Skulle bara lukta... :P

 

 

 

 


 

 

 

 

Så här sliten å trött e man.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Nej, jag har inte fått nån knäpp å börjat röka. Skulle jag aldrig göra. Skulle inte ens prova..

E ju lillebrors giftpinnar..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lillebror å Fia köpte mat till mig för nåra dagar sen! Det var gött! Fast de där fula små rullarna borde varit fyllda med nåt annat än köttfärs.. Men jag åt typ upp allt! :) Jag var tokhungrig tydligen.. Å jag äter ALLTID för fort.. Jonsson-syndrom..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tvingade ut mig i solen en stund för några dagar sen..

 

 

 

 

 

 

 

Äta morötter å läsa kakböcker..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så snyggt jag fixat då! Man måste ha lyse på hojen nu när det e mörkt, å jag hade bråttom!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min lilla skoter.. Ja, han har en Elvis-läpp.. Den har han fått efter en krasch in i en sten med mamma å efter en krasch i en björk med mig!

Tur att jag fixade nya styrstål förut.. Fattar inte hur jag kunde styra innan!! Eller det kunde jag ju inte heller! Skotern åkte vart den ville med mig!!

Å magnapullen (vilket jäkla namn) köpte jag av nån bra anledning ifrån Umeå?? Dyr var den i alla fall..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I love Kenzas boots! Ja, jag vet.. Har ett par likadana.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utsikt från köksfönstret..

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Hittade massa solbrillor i en påse i min garderob. Helt sjukt hur många fula glasögon man köpt på sig..

Mina Nicole Richie-brillor e trasiga.. Har jag varit i slagsmål eller? :P

 

 

 

 

 

Men de här flugbrillorna var hela!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Både Maria Montazami och hennes vackra dotter Sara bloggar.

Marias Blogg Saras Blogg

 

"Hellre lång och snäll än vacker å elak" - Maria Montazami

 

 


 

 

"There's only two types of guys out there
Ones that can hang with me and ones that are scared.."








Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, älskar thai maten, vårrullarna är så goda att jag skulle kunna äta ihjäl mig på dom:P

2010-08-19 @ 00:49:01
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0