Knäckebröd e gott..




Vilken värdelös dag..
Ska prova sova lite å hoppas på att imorgon blir bättre.. Ska leta tag på massa folk å jaga underskrifter.. Att det ska vara så svårt å få tag på folk.. Sen ska jag på praktik nåra timmar... Sista veckan nu. Men det tar emot som fan.. Hoppas på at jag får lite bättre lön nu på fredag.. Är pank å hungrig. :P Men knäckebröd är gott.
Nu ska jag sova lite.. Natti!


















Farfars jättesnygga hammare...















Kaffe å världens godaste kakor.. :P Mys.

Gonatt igen!



Kommentarer
Postat av: Ann

Men stackars Linnea inte ska du gå hungrig, du får cykla förbi Långholn någon dag så ska jag bjuda dig på mat och så får du babymysa lite med Ida =)

2010-08-25 @ 22:27:04
URL: http://annbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0