Måndag..

 

Att jag ska vara så trött idag då! Somnat i soffan flera gånger.. lär nog ta mig en promenad snart.. Vilken värdelös dag.. Min hals blir aldrig bra.. Har ont liksom på höger sida i halsen.. Ont som fan. Drygt å äta.. Kanske måste till doktorn i alla fall.. Men det har jag väl inte råd med.. Behöver antagligen penicillin..

 

Var fullt med folk här i helgen hemma hos mig.. :P Molle är helt slut.. :) Inte van vid att det e folk hemma hos oss.. :) Men han tyckte nog det var skojigt i alla fall. Han knyckte lillebrors tröja.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag borde skynda mig att fixa körkort.. Å då ska jag ha en stor cool bil å åka runt i! Ingen liten fjutt! Jag hatar å åka busss.. Tycker att busschaufförerna e riktigt otrevliga ibland... Är väl typ den största anledningen till att jag hellre cyklar än åker buss...

 

 

 

 

 

 

 

Jossan å Lars i lördags. :)

 

 

 

 

 

Néa var ut på nåt för en gångs skull! :P After Race! Skojigt, skojigt.. Eva Eastwood var skitbra! Tråkigt att det regnade.. Självklart var väl Jossan å jag å kramade på henne innan. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stina å lilla Emil var å hälsade på mig förra veckan.. Så roligt! Värsta blåa ögonen pojken har! :)

 

 

 

 

 

Emil. Roligast var att leka med datakabeln! :P

 

 

 

 

 

 

 

Lillebror fyller år.. Så jag gjorde en tårta i fredags när han var i byn. Supergött!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, man får göra lite som man vill!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 år.. Ligger på min säng i mitt rum hemma hos farfar. Känns som det var igår.. :)

 

 

 

 

 

 

Cool färg på håret jag hade. Gillar... :)

 

 

 

 

 

 

Min misse Jomin, när vi bodde hos farfar. :) Världens goaste misse!

Jomin, Jomin.. :) Han heter Jomin, för att det är Jomin som har döpt honom.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En gammal serietidning från 50-talet.. Faktiskt så e den värd lite pengar! :P Har kollat upp! :) Så nu ska jag lägga den i en sån plastficka å gömma den.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fick en vattenkokare av mamma! Vet inte varför jag aldrig köpt nån... "Jag har köpt den på Billiga Nisse (Nisses). Men den var INTE billig!!" Typiskt mamma.. För henne e ALLT dyrt om det inte kostar fem kronor..

Å jag e så dryg.. :) Jag kan ju ha den här så länge, men jag har så klart sett ut en annan vattenkokare jag vill ha.. :P En lila svindyr å skitsnygg vattenkokare! :P Ska köpa sen när jag e rik å inte käkar mjukt knäckebröd varje dag. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppas på å kunna köpa denna höst/vinterjacka.. Min andra fina jacka e så förstörd..

 

 

 

 

 

 

 

 

Coolt med väst! Denna är från melba.se

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vad e detta för murmeldjur som sover på min fläkt??

 

 

 

 

 

 

 

 

Va? Nä jag sov inte!! *blink blink*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har badat fotbad! Jätteskönt. Hade så ont i fötterna.. Vet inte varför.. :)

 

 

 

 

 

 

Med jädrar vad det skummade!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Söta Heidi Montag innan operationerna..

 

 

 

 

 

 

Förstår inte.. Heidi?? Varför så många operationer?? Hon som var så söt innan.. Så jäkla onödigt med alla operationer... Var det tio hon gjorde..? Men man får se ut som man vill! Men jag kan inte förstå varför hon ville göra så mycket..

 

 

 

 

 

Heidi efter operationerna.

 

 

 

 

Förstår icke!

 

 

 

 

 

 

 

 

Megan Fox har ju också fixat till lite saker i fejset. Hon e helt olik sig! Men hon verkar i alla fall haft en bättre kirurg än Heidi.. Ja, tänk om man hade massa pengar.. Men nä, jag skulle nog inte ändra nåt i fejset ändå.. Jag kommer ju vara lika knasig inne i skallen ändå..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Förbannad Néa med kalla fötter!! Jättegammal bild.. Troligen från 2005. Kommer inte riktigt ihåg varför jag var så arg.. Men jag var skitarg!! Arg så jag grinade.. Å då blir man fotad??! Jag e väl mest arg för att jag fryser.. Att jag fryser JÄMT!! Vintern e inte så skojig.. Jag blir svinkall direkt.. Även om det inte e så jäkla kallt ute..

 

Vet att jag var till doktorn mycket det året. Doktorn sa jämt: "Du har inget fett hud under.."  Jag ba: "Va?? Vad hade jag inte??"   "Du har inget FETT HUD UNDER" Det var en tysk doktor jag hade.. Han menade att jag inte hade nåt underhudsfett, så jag skulle klä på mig massa lager käder och äta massa pizza.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min rägööörbil.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag fyller lillebror 19 år!

Grattis!

Kommer ihåg när lillebror var pytteliten å jag satt hemma i köket i Saltvik å bläddrade i en Ellos-katalog.. Skulle köpa nåra bh:ar...

Liten Erik: "Men Néa, måste det va så noga da?? Det spelar väl ingen roll vad du köper för underkläder när man inte ser dem under kläderna??? Då spelar det ju faktiskt ingen roll!"
Nej just det..










Grattis lillebror!

















 

 

Asså smör har jag köpt en eller två gånger sen jag flyttade till Storbyn! Å jag får slänga typ halva paketet ändå.. Dålig på att äta smör.. :P Det stämmer ju inte.. Jag äter ju sjukt mycket bröd.. Varför tar då smöret aldrig slut??? Har väl sjukt lite smör på kanske...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu har ett till Disney-glas gått sönder... Å denna gång var det mitt fel.. Alla andra gånger har pojkar haft sönder dem... Sånna gånger blir jag så arg på pojkar som inte kan vara försiktiga.. :) Glasen är otroligt sköra.. Är nog typ åtta glas jag haft från den här serien som gått sönder.. Å ett glas e mitt fel.. Jag har haft sönder Mimmi.. :(

 

Nån som vet om det går å få tag på fler glas från den här serien? Fanns på Åhlens förut.. Men inte nu tror jag..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KnasNéa hemma hos syster. Ja, jag är där mycket.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Köper nästan alltid Svanbergs bröd.. :P Godast! Åj.. Jag älskar bröd!! Det e mitt "godis"..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å här vare andra bullar..

Bye, bye!

 

 

 

 


 

 

 

It's hard to be a diamond in a rhinestone world..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0