Halvnaken glass å sånt där..

 

Dags för hemmaspa!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En liten kik i mitt skåp i köket. Aj löv muggar å glas.. Samlare. Har fler i källaren. :P

 

 

 

 

 

 

 

Gillar små skålar.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

Jädra drygt med hörnskåp..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

När jag var liten var INTE godispåsarna så här stora.. Suck.. De e ju gigantiska monsterpåsar!!

Å jag brukar alltid köpa lösgodis ensam.. Ingen annan får va med längre! För då e det ALLTID nån bakom mig som säger : "Nu räcker det", "E du inte klar snart", "Spricker inte påsen?" "Är det inte lika bra vi bär ut hela godishyllan in i bilen??" Jag får väl handla hur mycket godis jag vill??!!! Jag e snart 25 bast!! Låt mig va!!

 

"När i hundan får jag köpa sockerdricka????!!" - Emil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Molle å jag tittar på film å myser. :) Han ska alltid ligga i knät..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BLÅ äcklig läsk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mountain Dew.. Vad var det för en knasig läsk..???

Drycken har under de senaste åren importerats från USA till Sverige av Gray's och säljs på olika ställen i Sverige. I Finland tillverkas Mountain Dew av bryggeriet Hartwall..

Drycken slutade säljas hos ICA handlarna då den innehåller ett ej godkänt E-ämne. Den försvann ur deras sortiment i våras. Försvann också ur City Gross sortiment runt samma tid men det är ej bekräftat om det är av samma anledning.

"Ej godkänt e-ämne" Hmm.. Néa Nyfiken hoppar fram!

Hämtar min superbok.. Kollar alla e-nummer på burken.. Antar att det är E-129, allurarött ac och E-133 briljantblått fcf som är de stora bovarna i läsken.. 129 är azofärgämne som kan ge upphov till överkänslighetsreaktioner. Var förbjudet i Sverige före eu-inträdet.. Och E-133 kan orsaka allergiska reaktioner.

Jag vet inte om det var psykiskt.. Men jag mådde skitkasst efter att jag druckit läsken.. Å mitt hjärta slog så fort..

 

Köper aldrig igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Säg vad ni vill! Jag diggar Kissie! Hon e ju hur cool som helst å gör precis som hon vill. Klart det retar folk.. :) Folk ska ju alltid tycka så mycket..

 

 

 

Jane Timglas å Kissie.

Jag skulle aldrig stoppa in nåt sånt här i mig. Men alla får göra som de vill. :) Så onödigt mycket pengar att slösa bort.. Jaja.. Andra köper dyra bilar. :P

 

"It's thö haggors som vinner in the längd ändå.." Tydligen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm Néa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Supergod glass!! Ja, nu vet jag också att den inte heter "Half naked"..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Värsta somriga låten! Jag blir så gla'!!

 

 

 

 

 

 

Joodå...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu drar jag till skogs med det andra trollet. Vi ska käka karameller, sallad å äppelvin!

 

Bye!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! Jag ve tinte, den är inte min =)

2010-08-11 @ 07:56:21
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0