Blod, saffran å svart kött..






Nu känns allt lite lugnare.. Men bara lite.. Är fortfarande orolig i kroppen.. Allt e så knasigt. Å ingen har nån koll på nånting..
Det verkar bli fel från alla håll.. Jag e så less.. Min kropp gör ont.. Mitt hjärta gör ont.. :(


Försäkringskassan å Alfa har typ gjort fel också så jag har fått för lite pengar i flera månader.. Sjukt att det får bli så.. Här har man gått å nästan svultit ihjäl.. :P Å det e deras fel.. Tur att syrran å mamma har hjälpt mig med mat.. :P Å att jag kan äta gratis på jobbet.. Ja, ja.. Hoppas bara det inte blir nå mer knas.

Vansbro kommun e också knas. De kan inte heller sitt jobb.. De har gjort ett stort fel, men det blir jag som får betala för det ändå.. Fy på dem! :(
Å soc ska vi inte ens tala om..

Så tycker jag att arbetsförmedlingen e otrevliga som aldrig svarar mig.. :( Här försöker man va trevlig.. Men neeedå.. Trist.

Men min jobbcoach e bra! Alltid nåt! "Oj, där hoppade mina kossor fram".. Hon e så rolig!

Diar på jobbet e ju också rolig.. :P "Nej, nej, nej Fadima! Elenéa (jag) äter inte svart kött! Bara gul fisk!" Fadima försökte bjuda mig på nån gryta hon hade gjort som det tydligen var kött i.. Ha, ha.. Svart kött.. Hi, hi.. :P

















Liten Néa i rosa galonbyxor på Skamsberget! .. :P

















Så underbart gott med kokt ägg till frukost! Aj löv it!
Å idag ska jag sluta äta godis.. Igen.. Jag blir knäpp av det! Jädra socker.. Ska käka morötter istället! Vill inte må kasst igen..



















Var på Björn Skifs Show i Leksand förrförra helgen.. Showen var skitbra! Vi både skrattade å grät.. :) Vi som jobbade på caféet skulle ju åka dit på showen tillsammans.. Blev nåra missförstånd tråkigt nog så det blev bara jag, Anki å Anna som drog ut på tok. Hade sjukt kul i alla fall! :D Å bästa Marie var chaufför! Världens roligaste chaufför! :)

Anki utanför Lucky House: "Va? Vad e det för nån tok som ropar på mig, han känner jag inte igen! Vi går." Jag: "Men det e ju din SON Anki!" Haha.. :P Mycket öl blev det.. :)


















Mitt fina hjärta! :)

Blir nog en lugn jul hemma hos mig i år. Jag å Jossan ska typ ha "mysbyxjul". Med glögg, nötter, Kalle Anka å karameller. Blir skoj!






















Visst e de nya påshållarna till kompostpåsarna fula.. Bruna.. Kunde vi inte fått rosa?? Jag har då stajlat min i alla fall.. :P
























Bild på mig.. Fyra år sen.. :/ Känns som tre evigheter sen..

























Syster Milia å missen Willy.

























Fick en film med i en tidning för längesen som jag såg nyligen.. Den var jättejobbig å titta på.. Men såå bra.. Handlade om en flicka som hade cancer..






















Ha, ha! Snyggt! Ni kanske undrar vad jag håller på med..? :P Jag har en "mask" på läpparna, typ som en ansiktsmask fast på läpparna! Jag e så torr. Jädra vinter.




















Ser ut som att mitt bord e pyttepyttelitet, men jag står på köksbänken å tar kortet. :P






















Julgardinerna e uppe i mitt lilla kök.. Åjj.. Mitt klena Ingo-bord å Stefan-stolar. :P
























Mys.





















Jo, jag hade tydligen rätt mycket saffran.. Visste att jag hade hemma men trodde inte det var såååå mycket.. :)
























Tadaaaaa..



























Köpa kattmat..





























Snabbhavregryn..??? SNABBhavregryn??? Sen när blev havregryn för långsamma?? Herregud, det tar tre minuter å göra gröt i mikron med "vanliga" gryn!! Vem har så bråttom att man inte hinner vänta på en gröt?? My god!!
























Har fortfarande inte vågat smaka... :P Köpte dem ju bara för flaskans skull.. :)




















Kolla vad det står längst ner!! :P


Det e ju bara syntetiskt. :P Men låter så äckligt ändå!!

Syntetiskt blod är skapat av japaner å marknadsförs av amerikaner. Tru:Blood har sedan 2009 varit lanserad i Amerika men först nu så får vi svenskar dricka drycken som producerats i en ytterst limiterad upplaga. :)
Som enskild dryck är den inte mer än en läsk med lite tuffare blandning. Är rätt söt å sliskig, men med lite sprit i och som shot funkar smaken fantastiskt bra sägs det. :P Lär testa ju!





















Tänka sig! Jag är troligen släkt med prins Daniel! Vi härstammar båda från ätten Svinhufvud faktiskt! Coolt! :P Jo.. Visst e vi lika då?? :P Not.











Världens tre vackraste kvinnor! Enligt mig dårå.. :)







Först pleeejs.. Så klart: Posh Spice! Victoria Beckham.










Å så Gwen Stefani! Supercool stil å fräna frisyrer!












Å så Heidi Klum!




















I löööve Försvarets hudsalva! Den räddar mig i kalla vintern! :)


























Nu ska jag typ försöka fixa till mitt liv.. Bye..



Work it, I'm a free bitch, baby..






"The hip fairy came two times
And the thigh fairy came three
But the boob fairy never came for me.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0