Sleepless in Storbyn again..

 

 

Jahapp.. Så har jag blivit lurad av mig själv att jag behövde en ny mobil.. Men det gör jag ju egentligen.. Jag har ju ingen! :P Blev en Sony Ericsson i alla fall.. (Ja, mamma, jag har råd.. :P) Fast mobilen jag köpte sist var så jäkla kass.. Jag ger Sony Ericsson en ny chans! Alla förtjänar en andra chans! Funkar det inte denna gång så gör jag slut med den där Sony Ericsson!!

 

Att det ska vara så svårt å somna ibland.. Som nu inatt.. Tänker.. Oroar mig för mycket igen.. Över ingenting.. Om man bara kunde stänga av alla tankar ett tag..

Fick hoppa in å jobba på caféet imorgon/idag.. Anna e magsjuk... Illa för henne, bra för mig som får jobba! :P Efter jobbet ska jag till Restaurangen i Saltvik å prata med Pepé.. Ska nog börja jobba lite där.. :) Känns kul!

 

 

Jomin.. ? :P

 

 



 

 

 

 

Lillebror var trött på torsdagsmorgonen när vi skulle till Mora å hälsa på syster Milia.. :P

 

 

 

Milia möblerar om i frysen å käkar Happy Meal!

 

 

 

 

 

Milia fick en ny dammsugare av mamma! Aldrig någonsin har jag sett någon bli så glad över att få en dammsugare! :P



En häftig tavla som jag tror att Milia gjort...

 

 

 

Milia leker med Willy å "Alien-Spooky". Tänk att ett måttband kan va så skojigt! :P

 

 

En bokmal...?

 

 

Nee.. Det var ju bara Spooky som busade.. :)

 

 

 

 

 

Vi passade på att handla lite på Ica Maxi när vi nu ändå var i stora Mora. :P Det e egentligen jobbigt att Ica Maxi e så stort.. Vi bönder e ju inte vana vid att det finns så många olika sorter av allting! Det e så stort så vi blir alldeles förvirrade å glömmer bort vad vi skulle dit å ha,  köper helt fel grejer å springer fort ut därifrån! :P

Köpte till exempel dessa onödiga kakor.. "Mini-Oreos"! De var verkigen "mini"!! :P

 

 

 

Köpt massa smink å "tjej-grejer" nu igen.. Fast jag hatar å måla mig..

 

 

 

 

Vilken bra klockradio jag har va?? :P Mycket tid i den! (Den står uppåner.. :P)

 

 

 

Trött Néa som borde sova...

 

 

 



 

 

The Jonsson-sisters Celebrity Look alikes... :P

 

 

Néa Spears..?

 

 

 

Jossie Pink..?

 

 

Milia Modelo..?

 

 


 

 

 

"Dagens Emil" :)

 

 

Nu ska jag prova sova nån timme till.. Gonatt.. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0