Trött på att frysa..

Har hittat min gamla Thirtysix-tröja.. Sist jag hade den på mig var för fyra år sen.. Tiden går verkligen fort..

Jobbade igår. Fick jobba själv på förmiddagen, för Ankis stackars bil startade inte, å sen fick hon punktering! Så går det om man bor i Nås! Sen glömde hon sin sallad när hon skulle åka hem! Inte Ankis bästa fredag... :P Så det blev lite stressigt för mig på caféet ett tag.. Men det gick fint! Var rätt pigg på förmiddagen, men på eftermiddagen, när jag slutat jobba å gått in till mamma, blev jag rätt groggy.. Supertrött.. Anders ville bjuda oss alla på mat. Oss allihop! Mamma, mig, Jossan, Lillebror å Fia.. Vilken tok han e, den där Anders! Det var jättesnällt. Å det lär ju ha kostat honom två förmögenheter detta kalaset! Jag funderade länge över om jag skulle beställa tonfisksallad.. Men jag hade ätit sallad flera dagar i rad, så det blev en Fileto Kotas istället! Gött med kyckling! Å det var en jäkla stor bit jag fick! Lillebror fick äta upp det jag inte orkade. :P Jag blir ju mätt direkt..

 

Sen fick jag skjuts hem av Anders å mamma. Det var också snällt! När mamma ändå var hemma hos mig, hjälpte hon mig att bära upp min motionshoj från källarn. Det var OCKSÅ snällt! Så på förmiddagen idag hojade jag några mil.. Det var skönt å röra på sig lite. Det e ju så jäkla kallt ute, så man kan ju inte göra nåt.. Man bara sitter inne i massa tjocka filtar å har massa raggarsockor på sig. Det e så kallt inne hos mig. Var 14 grader i köket inatt.. Burr! Uss.. Jag som e så jäkla frusen.

Har legat på soffan å i sängen hela eftermiddagen/kvällen för att jag har haft så jäkla ont i huvet.. Var riktigt jobbigt.. Kändes som jag skulle få lov å kräkas.. Men det gick bra.. Nu känns det bättre. Vet inte vad det var för tok.. Nu har jag bara lite ont..

Imorgon tänkte jag gå å kolla på Lotta när hon dansar i Teatern.. Beror på om det går nåt tåg i den här byn.. Tror det ska gå ett halv tolv.. Fryser väl antagligen ihjäl innan jag hunnit fram till stationen ändå... Det vore skoj å se den där dansföreställningen..

 

 

 

Anna Skipper peppar mig på hojen!

 

Har fyllt på min kyl med vaniljcola! Jossan å Lars fixade en platta åt mig. Har alltid åkt till Borlänge å köpt dem förut.. Men nu finns de i Äppelbo! Jippi! Å nu får jag ha dem för mig själv!! Förut hann jag aldrig dricka nån cola själv, för "nån annan" drack alltid upp dem före mig!! Fast denne filur inte ens gillade colan.. Irriterande, om du frågar mig.. :P

 

"Stig-Helmer-Molle" :P Statisk. Jäkla kyla!

 

"Dagens Emil" :)

Han e jäkligt lik Peter. Men han har verkligen Stinas bus i blicken!

 

Typiskt.. Nu hittade jag en ÄNNU finare klänning än den jag kikade på sist.. Hmm.. Nu vet jag inte hur jag ska göra.. Lär räkna mina stålar igen..

 

Det e vår snart va? :P

 

Nu ska jag försöka sova lite. Har ju mest legat å vilat idag.. Det blir knasigt med sovningen.. Hoppas jag får sova lite nu..

Kram*


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej! =) Ikea är dom köpt på.. kramar!

2010-01-10 @ 11:04:33
URL: http://anglalik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0