Ja, jag vet inte...

 

 

Har nyss betalat alla räkningar.. Nu känns det lite lättare.. Lite oro i min kropp har försvunnit.. Men väntar ändå på mina pengar från Försäkringskassan.. Arbetsförmedlingen har ju sabbat igen och skickat in min blankett till Försäkringskassan för sent.. Postlådan hade ju "semester"...

 

Blir en till snål månad för mig.. Nästa ska väl vara lite bättre. Fy fan för detta krångel. Har massa jobb jag ska söka också.. Har en hel bunt till som Arbetsförmedlingen skickat.. Sjukt. Hoppas Ralf svarar på mitt mail snart.. Så jag får nån klarhet i nåt.. Ralf e bra, men ingenting omkring honom funkar liksom... Alla andra på Arbetsförmedlingen sabbar för mig.. Å han fixar till det.. De har ju bra koll på Arbetsförmedlingen... Eller hur..?

 

Är på dagiset och jobbar hela dagarna, men ska ändå leta 20 jobb om dagen?? Vart e den tiden jag ska ha till det? Om jag slutar jobba typ kl 18.00?

 

Vill slippa denna oro nån gång..

När ska man få slappna av?

Jag är helt grå.. Autopilot..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Med håret åt alla håll..  Ingen ordning. Ja, ja.. Det e bara hår..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Molle å jag somnade i soffan igår eftermiddag.. Mys. Å jag har bakat så jag har tydligen spillt mjöl på mig, ser jag nu.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poppade popcorn på riktigt igår..  I kastrull! Inte ofta man gör det.. :) Blir ju mycket godare!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har äntligen hittat en liten plats till min tavla. :) Där hänger hon bra!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nej, det är inte hemma hos mig tyvärr.... Men skulle kunna ha varit! :P Så snyggt!!

 

 

 

 

 

BettyBoom

 

 

 

 

 

 

 

 

"What would McGyver do..?

Tragiska kylen dagen innan lönen... Har ju handlat lite nu i alla fall.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bild för ett år sedan.. Den ger mig bara ångest.. Blä. Mådde skit.. Värsta tiden i mitt lilla liv.. Kommer aldrig må så kasst igen. Har jag lovat mig själv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Förra årets cruising i Vansbro! :P Russinfolk. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slängde ihop en kaka för några dagar sen. Hade i lite vad som helst. "Man tager vad man haver".. Blev ganska okej.

 

 

 

 

Ful men god. Som jag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har finaste äggkoppen! Det är ju så gott med kokt ägg på morgonen! :) Å så är det nyttigt! Fast man hinner ju aldrig koka ägg om morgnarna i veckorna, men på helgerna! Eller så kan man göra som mamma och koka ägg kvällen före.

Heidi Klum har alltid kokta ägg i kylen.. Ifall hon blir sugen på godis så tar hon ett ägg istället! Å så går suget över.. Smart!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart dags för syskonträff! Vaniljvin å karameller! Längtar..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, det är min misse.. Mästerkatten Jomin.. Och ja, han e från Tretjärn.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nästa projekt..

Ska måla den här bokhyllan. Svart. Funderade ett tag på att måla den både svart och lila.. Men jag orkar inte krångla.. :)  Dyrt å köpa massa färg.. Sen har jag en hemlig cykel också som ska målas.. Har inte bestämt vilken färg än bara..  Den e grön å hemsk nu.. Tror kanske den blir babyblå eller nåt.. Nån som har nåt förslag?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag längtar till hösten.. Älskar hösten.. Då får man ha mössa på sig! Så får man sitta inne å mysa också. Alla normala människor börjar jobba igen.. Går inte går runt å ler å e så glada hela tiden! :) Blir ju så avis på alla glada semestermänniskor som glider runt i solen.. Jag vet.. Klart de är värda å vara lediga.. De jobbar ju hela året! Men det känns orättvist!! Jag skulle också vilja ha en riktig semester nån gång i mitt liv.. Inte jobba när de andra e lediga.. Jag vill också göra ingenting å få betalt.. Koppla av.. Grilla kött å dricka öl med pojkvän.. Hmm.. Fast nu äter jag ju inte kött.. Å jag askyr öl... Å jag har ingen pojkvän.. Så det kanske kvittar det där med semester..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Undrar vart mina True Blood-flaskor tog vägen.. Är väl DHL som krånglar med mig igen säkert! Segproppar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jättebra låt.. Xavier har så skön röst.

 

 

 

Ne, nu ska jag ta en dusch å sen slappa resten av dagen.. Kanske blir en kvällspromenad sen.. Kanske.

 

 

Ost.

 

 


Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar i bloggen nu ;)

2010-08-01 @ 00:16:49
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

oj snygg stil :)

2010-08-01 @ 12:42:27
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0