Jädra sommar.. :)

 

 

Tvingade mig ut i solen en stund idag.. Don't like it.. "Men man ska inte klagaaa på vääärmeeeen!"  Jo, det ska man! Om man tycker det e drygt! Å det tycker jag! Jag älskar regn! :) Ja, ja, sommaren är som tur e kort! Snart e det underbar höst.. Så gött! Längtar!

Satt inte ute så länge.. Det är så jädra tråkigt å sitta still!

 

Vore ju skönt å flytta ner i farfars källare igen.. :P Där det typ var 15 grader inne när det var sol å 30 grader varmt ute.. :P Å på vintern var det varmt å gött fast det var 30 grader kallt ute. :P Hade ju två giganstiska babyblå element i mitt lilla rum i källaren.. Gött!

 

Försöker hitta på nåt skoj till v 28 när jag får va lite ledig.. Kanske åka till Djupsjön å koppla av.. Men vet inte vem som e i stugan den veckan.. Ska höra med morfar..

 

 

 

 

Néa på cykeltur! Jag kom på varför jag tycker det e skönare å cykla på vintern.. Hata alla jädra kryp som envisas med att flyga in i mina ögon, näsa å öron!! Gahh! Jädra kryp!!

 

 

 

 

Åååj.. Känner mig krasslig å deppig... Är säkert alla barn på Mossebo som har smittat mig..

Jag vill vara pigg å glad! Suck..

 

 

 

 

 

Fick för mig att jag skulle göra scones för nån kväll sen.. Med björnbär å vanilj.

 

 

 

 

Gjorde dem i muffinsformar. Precis lagom storlek! Supergott till mitt gröna te!

 

 

 

 

 

 

Jossan var snäll å bjöd mig på pizza i förrgår. Längesen man käkade pizza.. Det var så gott!! Blev så jäkla mätt! Tänk att man ska fortsätta äta fast man redan e mätt! Jädra tokätning! :P

Vet inte vad det var på Jossans pizza.. Massa äckligt kött.. Jag älskar curry! Tar alltid nån pizza med curry! Eller så kryddar jag själv med min extra starka curry! Om det hade funnits en Néa-pizza, som typ skulle hetat "PrimaNéa", skulle det vara extra tjock botten, kyckling(grillad), fetaost, hummer(död), små ananasbitar å curry på!

 

 

 

 

Följde med Lars å Jossan på tokresa förra helgen. Jossan tokhandlade.. TV å massa annat viktigt som typ mat å sånt.. Å byxor till mig! :)

 

 

 

 

Barnet Néa fick tråkigt i baksätet..

 

 

 

 

Jossan höll koll på mig!

 

 

 

 

Farfars garage.. Näää, det e inte jag som har tejpat på väggen.. Skulle JAG göra nåt sånt???

 

 

 

 

Tycker att folk borde ringa till farfar lite oftare.. :P

 

 

 

 

 

Min stäääreo i garaget.. :P Funkar fint.. *dunkidunk*

 

 

 

 

 

Jag gillar Herbie.. :)

 

 

 

 

 

Ja, folk är idioter..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0