Tråk..






Är ledig den här veckan å jag har skittråkigt... Letar jobb.. Men det går trögt.
Imorgon kommer jag nog vara hos farfar hela dagen å plocka lite grejer.. Blir lite halvgalen av att sitta själv i lägenheten å tänka sönder mig..
Ska i allafall jobba på Mossebo nästa vecka igen.. Det kommer vara några barn från de andra dagiset Triangeln där också. Ååjj.. Fler namn att lära sig.. Men där har jag ju jobbat lite förut så jag kanske kommer ihåg vilka de är..
Kommer ihåg när jag var typ fem bast å gick i förskolan vid Triangeln, vi hade "springtävling" typ jämt. En gång sprang jag med alla coola grabbarna. Jag sprang som en idiot, rätt in i stenväggen! Med huvet före. Blodet sprutade! Men jag vann! :P











Tänkte att min lilla SHRA-tröja jag hade när jag var liten kanske kunde passa perfekt på lilla Molle! :P Han tokvägrade så klart!! :P Typiskt!












Min bästa sovtröja.













Lindsay fälldes för att ha brutit mot en villkorlig dom från 2007 för rattfylla. Domaren pekade på att Lindsay gång på gång de senaste åren ljugit om sitt alkohol- och drogmissbruk. Innan domen hade Lindsay vädjat för sin frihet. Hon försäkrade att hon hade följt de avvänjningskurser hon dömts till.

"Jag vet att jag beordrades att gå på kurserna en gång i veckan. Jag jobbade, mestadels med barn. Jag tar inte det här som ett skämt. Det är mitt liv. Det är min karriär. Jag tar ansvar för mina gärningar. Jag har försökt göra det bästa jag kan."

 

Domaren gick på åklagarnas linje och det vittne som uppgav att Lindsay uteblivit från avvänjningskurserna vid minst nio tillfällen. Lindsay får ett par veckor på sig att smälta domen. Halv nio på morgonen den 20 juli måste hon inställa sig hos polisen. Efter avtjänat fängelsestraff måste Lindsay också tillbringa 90 dagar på en avvänjningsklinik. Lindsay har svårt att vara ensam och är rädd för att hon inte ska klara av straffet på 90 dagar bakom galler.


Hmmm.. Jag tycker synd om Lindsay.. Inte för att hon ska sitta i fängelse.. Hon lär ju ta sitt straff.. Men för att folk kan vara så elaka.. :( Med dödshot å grejer. Det ska hatas å tryckas ner.. Att de kan önska att någon ska bli våldtagen å dödad..?? Sjukt. Sånt gör mig riktigt lessen... Alla kan göra fel ibland. Alla förtjänar en andra chans.
Lindsay e ju en tjej som inte haft det så jäkla lätt..

Don't hate someone who's in pain..







Hoppas hon blir glad igen.











Nytt duschdraperi! Det gamla var kasst i plast..











Provade en ny olivolja, med citron.. väldigt gott! Gillar!













Har gått igenom EN hylla med lite t-shirtar..









Molle har kommit ut ur garderoben många gånger nu..














Letar vattenkokare.. Självklart hittade jag en jag vill ha som är alldeles för dyr! Men lila!











Den där Willy.. :)  Milias misse. Han bor hos syster Jossan nu ett tag.. :) Skojig liten prick. Full i massa bus men hur gosig som helst!














Råkade titta på filmen Lady & Lufsen för nån dag sedan.. :) Det e lika kul varje gång man ser den lilla chihuahuan hos hundfångaren. Han bara ligger där helcool MELLAN gallren.. :P "Vi kommer aldrig härifrån.." Hihi. Underbar film.. Tråkigt bara att de dubbat om den.. Skittråkigt!











Vore snyggt å ha en sån tatuering på magen..











Tur att inte jag somnade när jag tatuerade in mina stjärnor i nacken.. :P








Rihanna kanske somnade lite.. :P












Fränt med fototapet! Vill också ha en raggarbil på väggen!! Eller kanske nån söt pinuppa? Eller en stor haj! Visst. Jag som har grym hajfobi å knappt vågar bada i badkaret....









Bästa Disneyfilmen e ju absolut Lejonkungen! Skitbra musik i filmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0