Så less..

 

 

Jomeeen.. Snygg bild..

 

Åj, vad trött jag e på allt.. Är så jäkla less.. Less på allt å alla tror jag.. Känner mig irriterad hela tiden.. Å rastlös! Sover för mycket nu istället för ingenting.. Inte blir jag nå piggare för det! Å jag har ingen lust å göra nånting. Allt e tråkigt å ingen aptit har jag heller.. Suck!  Har ont i munnen igen! Det e så jäkla drygt. Kan inte äta nåt för det gör så ont! Så jag äter typ fil å dricker kaffe.. Kul.

Hoppas det vänder snart.. Brukar ju göra det i alla fall.. Men just nu e det drygt som fan.. Skojar inte.

Jag tycker sommaren mest är jobbig.. Vad ni än säger! Jag pallar inte värmen, diggar inte solen, grillar inte kött och myggen förstör mig.. De "äter" verkligen upp mig! Jag tål dem inte. Hela jag sväller upp! En gång när jag var yngre och vi var i sommarstugan vid Djupsjön, var de så mycket mygg som var på mig så hela jag var helt uppsvullen å jag bara grät å grät.. Mamma hällde fil över mig för att kyla ner mig typ.. Hon fick lov att åka hem med mig till slut ändå.. Jag kunde inte vara kvar i skogen. Fy fan.. Ska köpa på mig alla myggmedel som finns när jag får lön på fredag.. Jag har laddat med myggspiraler å myggljus i alla fall.. Ifall jag skulle få för mig att sluta sura å sätta mig ute nån kväll..

 

 

 

 

Jag vill ha en Figaro!! SÅ söt! Såg att Joss Stone hade en på sin gård bakom allt gräs å krafs.. Blev så kär i den.. :) Finns tre registrerade i Sverige.. Kostar runt 100 000 spänn.. Jag vill ha!!!!

 

 

 

 

Du å jag Britney.. Det vet du.. :P

 

 

 

 

Molle på nya mattan. Det har blivit Molles matta. He löves it! Molle har också stulit en vit strumpa ser jag nu..

 

 

 

 

 

Gammal bild på mamma jag hittade i en kartong som hon var på väg att kasta..

 

 

 

Hehe.. Mamma igen. Värsta brillorna!

 

 

 

Mamma ser precis ut som hon Elisabeth i filmen "Tillsammans".. :P Så heter de likadant också. :)

 

 

 

 

 

Sorry.. Kunde inte låta bli.. :P

 

 

 

 

 

 

Så fiiina saker det finns på Melba... Jag blir helt sjuk.. :) Kläderna är inte så dyra.. Men det e typ "onesize" på alla plagg.. Svårt att veta om de passar.. Meeen jag har ju köpstopp ändå så.. :P

 

 

 

 

 

Dessa knäckebröd med kanel är så jäkla goda! Speciellt med en skiva ost på! :) Molle gillar också.

 

 

 

 

 

Tänk att de stackars blommorna lever än..  :)

 

 

 

Flamingon har tappat färgen.. Ska vara tokrosa egentligen, men han har solat för länge! Så går det om man solar för mycket! Man ska akta sig för solen.. Den andra flamingon har t.o.m tappat huvet!!

 

 

 

Molle.. Nyfiken i en strut!

 

 

 

Ja.. Undra vad dessa fina blommor heter.. Jag e så kass på sånt där..

 

 

 

 

Nåt rosa spret.. :)

 

 

 

 

Fin.

 

 

 

Min glada glassgubbe! Man får liksom lite "café-känsla" om man sitter ute å fikar med glassgubben brevid.. Ja, min vattenkanna e ful.. Men de hade ingen annan på Konsum när jag behövde en.. Snyggt att jag fick med min skugga där också..

 

 

 

 

Ååjj.. Jag kommer aldrig att komma över att det är äppelträd å inte körsbärsträd i Körsbärsdalen i filmen "Bröderna Lejonhjärta"..

Att hitta en plats som kryllade av körsbärsträd var tydligen omöjligt vid filminspelningen, körsbär växer inte på det viset. Regisören Olle Hellbom kom på att man inte så lätt kan se skillnad på äppelträd och körsbärsträd; alltså kunde man fara till Brösarps backar och spela in! Filmteamet fick hyra in sig på Hasse Alfredssons gård.

 

 

 

 

 

Beautiful Marilyn..

 

 



 

 

 

Daniels fina tal till Victoria.. :)

 

 

 

 

 


 



jag får nog hålla allt tillbaks
det finns ingenting som räcker
hjärtat kom aldrig till tals
i ett block som bara läcker

men ändå
du, min vän i livet
se hur kvällen brinner opp
en enda sak är givet
vi är två hjärtan
i samma kropp

om jag tappar allt igen
det är möjligt att det händer
det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

men ändå
du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst




Kommentarer
Postat av: Jessie

Den blålila blomman heter midsommarblomster :)

2011-02-24 @ 02:10:30
URL: http://Sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0