Man fååår önska sig..

 

 

Jag e så trött på Vansbrohem som "fixar" allting tre gånger å sen lämnar mig med problemet igen.. Fast 100 gånger värre! Ååååjj.. Jag blir så less!! Typ ingenting i badrummet e som det ska.. Å mitt lås vid ytterdörren funkar sådär.. Ibland.. Sorry alla mina grannar att jag måste låsa min dörr med våld om kvällarna.. Å det "blåser", jag menar "stormar", från  ett hörn i köket.. Ååjj.. Funderar på att flytta ut på gården i tält istället.. Skulle nog funka bättre.. Suck!! Jag får ångest.. Riktig ångest.. Man vill ju inte vara dryg tant å ringa å tjata på dem heller.. Men det är väl det man ska vara! Dryg tant. Annars händer det ju ingenting! Men jag vill inte ha massa skitiga karlar här heller hela dagarna som ska störa mig å Molle..






 

 

Nej.. Jag är inte ihop med någon.. Alla är så nyfniiikna.. :P Jag e ensam. Självbo. Är rätt skönt.. Men blir ju drygt på helgerna. När alla sambos å familjer har fredagsmys å sånt.. :( Det e jobbigt.. Då känner jag mig jäkligt ensam.. Tur att helgerna går fort.. Fast jag själv har ju oftast typ helg från fredag eftermiddag till torsdag kväll.. :P Alla jobbar när jag e ledig.. Ingen har tid med mig!! :P Men jag får ju snart jobba lite mer.. Ska jobba på caféet resten av denna vecka i alla fall. Annas barn e sjuka igen. :P

 

 

 

 

 

 

Käre gode Gud.. Jag önskar mig e rosa Kronan-cykel.. Du kan ställa den nedanför min trapp! Kostar baaara 4.995 kr.. Fast egentligen vill jag hellre ha en svart.. Eftersom den svarta kan jag få oväxlad.. Den rosa har tre töntväxlar.. Växlar suger.. Den svarta e lite billigare också.. 4.495 spänn.. Så Gud, pappa eller Tomten: Jag väntar på min Kronan-cykel..

 

 

 

 

 

 

 

 

Så tjusig då! Jag blir ju alldeles kär! :P Å så billig!! Panos så klart! Man fååår önska sig! :P De säger min mamma!

Néa har köpstopp! :P Ska betala tillbaka de stackare jag lånat pengar av först.. Kanske har råd lite längre fram.. Har ju helt plötsligt tre jobb?? Tre och ett halvt kanske man kan säga.. Hoppas man får lite bättre lön snart.. Äh, bikinin e säkert slut innan jag hunnit spara ihop till den.. :P Men jag önskar mig!

 

 

 

 

 

 

 

Funderar på om jag ska sälja garderoberna jag har nere i förrådet, eller om jag ska spara dem.. De kan ju vara bra att ha sen... Om jag flyttar till nåt större.. Ett slott typ. Förstår inte hur jag får plats med mina kläder i lägenheten nu, utan garderoberna.. Fast jag har ju min "walk in closet".. :P Jag har nog inte så mycket kläder egentligen.. Är nog bara nåt som folk har fått för sig.. :P

 

 

 

 

 

 

 

Har rotat fram min gamla jeansjacka.. Som e för stor!! Fan..

 

 

 

 

 

 

 

För alla som undrade vad det var i det gigantiska paketet jag gick och kånkade på igår så var det tre fina tavlor i det! :P

 

 

 

 

 

 

Vet inte hur jag ska hänga tavlorna.. Kanske ska ha dem på samma höjd... Men det såg lite dumt ut när jag testade... "..kan ju ha dem så här så länge.." :P Vill tapetsera om nu!! Mår illa av detta gröna kök!! Det ska bli lila! Kommer bli skitsnyggt!

 

 

 


 

 

Enda anledningen till att man har en lillebror e ju att han ska stå i mål! :P

 

 

 


 


En bild på syster yster bara för att hon e så fin med sitt flin... :P  






Så fin låt..

 

 

 

 


 

 

"Kärleken sover alltid utomhus, men den har nycklar till alla lås.."

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Micke

Tjo!!



Såg de där med Montain Dew läsken.



Såg faktiskt att de har börjat sälja den på ICA igen. Ica i kvarnsveden. Var den inte dålig sa du ? Undrar om de struntar i de.



Har liksom en "hat/kärlek" till den drycken då den innehåller mycket koffein o annat onyttigt som man egentligen inte borde få i sig.. Nog reagerade du på det skulle jag tro, dvs, Koffeinet mm.



Ville bara lämnat ett avtryck, nu ska jag hojta på Ola Flodins igen.



//Mixx

2010-08-13 @ 01:00:40
URL: http://www.blugg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0