Popcorndiet och ångest..

 

 

Ja.. Jag vet inte hur det kommer gå med allt.. Får hoppas att allt löser sig på nåt vis.. Jag går runt å e orolig som fan hela tiden.. Går runt å e nervös... Känns som att jag måste röka! (??) Men det konstiga e att jag aldrig rökt eller ens provat.. Hur går det ihop..? Varför känner jag mig röksugen??

Om de där damerna kunde skynda sig lite.. Lär ringa dem imorgon igen. Jag blir galen. Mitt psyke e INTE som det ska.. Är så orolig så jag kräks..  ÅNGEST.

 

 

Imorgon ska jag träffa en ny coach.. Hoppas hon e bättre än den förra jag hade.. Helt kass va han.. Fick inte hjälp med ett skit! Slöseri med tid å pengar. Han hade fel jobb..

Men min nya handläggare e skitbra. :) Jag gillar honom. Starkt! Best äääävöör. Å trevligast på hela Arbetsförmedlingen. Föresten.. Den enda trevliga där.. Sorry, men så äre verkligen..  :P

 

Får se om jag kanske kommer bo med min sjukt snälla farfar ett tag.. Å sen kanske flyttar iväg om jag får jobb nån annan stans... Skulle nog fan va bra för mig å bo hos farfar i mitt gamla rum ett tag..

Tänk! Då har jag sällskap, fyra katter omkring mig hela tiden, god mat, nära till syster Joz å allt.. Jag gillar Dala-Järna.. Men jag vill nog bo i Vansbro ett tag.. Vi får se.. Jag e förvirrad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Typ min diet just nu.. :P Popcorn! I min 80-talsskål! :P Som alla tydligen bara hatar??  Aj lööööv it! :P Köpt på Erikshjälpen för typ hundra år sedan..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kika in till syster Milia och Myling art. :)


MylingArt


 

Foto samt redigering: Angelica Thåström

 

MylingArt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Åååjj.. Varför e jag så sjukt trött.. ? Fast jag sover på nätterna! Helt sjukt.. Får väl i mig för lite vitaminer..
Inget går som jag vill... Jag e helt avstängd.. Jag e tråkig.. Finns ingen lust till nånting..
Å allting går sönder.. Som mina hörlurar till min mp3-spelare! :( Skittråkigt.. Har inte ens råd å köpa nya sånna just nu.. Vet inte hur många sånna jag förbrukat.. Jag går ju ingenstans utan min mp3-spelare..Kanske hittar nåra nere i källaren om jag orkar leta.. Får köpa ett par riktiga sen när jag har råd..














 

Så här ville jag se ut när jag var liten. :P Som Robin Beck. Jag tyckte hon var stencool! Ville också ha en sån cool jacka med fransar! Å jeans med hål i!











 

Så snygg!

 

 

 

 

 

 








De har gjort det igen! Jag fattar inte.. De kör alla bra filmer mitt i nätterna!!!


















Denna oro..

















Förlåt. Men jag har så svårt för pojkar i färgglada byxor.. Jag får lite panik. Men de får ha på sig va de vill.. Det e tydligen modernt.. Men jag skriker inombords!! :) Gahhh!!!



















Hmm.. Jag lär nog försöka sälja mina garderober i alla fall.. :( De e ju typ helt nya.. Eller jag hann ju aldrig ha nå kläder i dem typ.. Hann knappt plocka upp å sätta ihop garderoberna innan jag fick lov å ta ner dem igen.. :(
Nu står de i mitt förråd å skäms.. Har ju inte plats för dem i min lilla etta nu.. Men kan ju va kul å ha sen om jag flyttar till större lägenhet.. Får väl inte mycket för dem om jag säljer dem heller.. E ni intresserade så hör gärna av er. :) Får se om jag bestämt mig då..
Obs! Kolla min pokal. :P


















Jag kommer bli som Maria Montazami när jag blir stooor.. :P Flummig, blond, snäll, rik, förvirrad å bedååååårande! :P


Marias Blogg




















Kolla! Äntligen har jag hittat rosa arbetsbyxor!! I damstorlek! Typiskt att jag inte har råd med det nu.. Men sen! Fast kanske e bäst å köpa svarta byxor i alla fall! Annars kommer jag väl bara å glassa runt i dem å vara rädd för å lorta ner mig.. :P

Men gött att jag hittade byxor i damstorlek! Det e inte det lättaste! I alla fall inte här omkring..



















Hehe.. Tatuering jag funderat på länge.. :P Så jäkla ballt! Blir ju snyggt under mina stjärnor i nacken.. :) Ska fixa en sån när jag e rik. :P
Hakuna Matata! = Inga bekymmer! Lämna ditt förflutna bakom dig! :)























Molle å jag kollar på Bröllopsfotografen! Skitbra film!








Bröllopsfotografen..



















Glasögonorm..


















Molle tycker att min stickade tröja med stoooor krage e suuuupermysig. :P








MolleMys







:)


















Dagens Néa Look Alike: Gwen Stefani! :)




















Molle hjälper mig med jobbsökandet.. Verkligen..
















By the way..

Alla borde testa Cerazette minipiller.. Eller ja, alla tjejer i alla fall.. :P

Minipiller innehåller enbart hormonet gestagen och förhindrar graviditet i huvudsak på två sätt:

1. Gör att slemmet i livmoderhalsen blir så segt att spermier inte kan ta sig in i livmodern.
2. Påverkar slemhinnan i livmodern så att ett befruktat ägg inte kan fastna och utvecklas.

 

Har käkat dessa piller i.. Hmm..Typ 7 år nu.. Aldrig haft nå problem med det eller nå krångel. Inga biverkningar. Inget. Men man lär ta pillret exakt samma tid varje dag. Inte missa!! Inte slarva!!
Jag har inte haft nån menstruation under dessa år jag tagit pillren heller. Gött! Å det e helt normalt, säger bästa barnmorskan "C"! Å jag har frågat henne tusen gånger. Det ska inte vara farligt. Underbart! Så skönt att slippa! Behöver inte köpa bindor å sånt tjafs.. Å man slipper pms å mensvärk å allt det där. Man slipper också oroa sig för blodproppar å sånt shit också.

Jag glömmer bort att det finns nåt som heter mens. Verkligen skönt å slippa all värk å illamående som jag hade förut. :)

Men glöm för Guds skull inte att akta er för farbror johannesörten! Effekten av Cerazette kan minska eller utebli helt om man samtidigt använder läkemedel som innehåller johannesört..





















Tur att syster Jossan finns.. Tack för att du hjälper mig så mycket! :) Jag hade gjort samma sak! Aj löööve you!


















*Leka med Monster Truck..* :P












Hårt liv liksom..















:(


http://www.feliciasliv.se/














Pollypaj.. Blev inte så bra som jag trodde.. Var inte riktigt my kind of cookie.. Men kanske nån annan som gillar?? Jag e ju liiiite kräsen jag.. :)


































Mitt drömyrke.. DJ! :) "DJ NéaStar"!
Men hur tusan blir man det...? Vore ju fränt å sitta å spela musik i radion hela dagarna.. :) Det skulle jag vilja göra! Välja musik i radion! Jag skulle va lyckligast i världen! :P Skulle aldrig gå hem från jobbet. :P
Eller så skulle jag vilja bli skådis!! :P Eller sätta röst till tecknade filmer!
Hade en period då jag ville bli arkeolog också! :)


Varför gick jag inte Estetiska programmet på gymnasiet..? Vilken jävla miss!! Jag lyssnade för mycket på andra.. Hade jag valt Estetiska hade jag inte haft nå problem med skolan alls.. Fan. Jag e en looser..









Vore fränt å va värsta action-skådisen! Néa Jolie!
















Det e så bra å ha en lillebror. :P


















Tänk om fler vore som Toralf! Så underbar man! :D
















Världens vackraste man. Så äre bara.. :P











Vi gillar läppen.. :P














Söta Linn sjunger så fint :) ♥

När jag var å hälsade på Milia i Falun å vi var på väg ut på partaj, så sprang vi på Linn, Oliver å en pojke till som hade MIN gamla mössa på sig!! MIN mössa! Som jag hade när jag var liiiiten! Lila å blå, med tofsar! Å det står "L.J" i den! Mina initialer som mamma skrivit i.
Det visade sig att Milia hade "GETT BORT" min mössa till pojken!! Min mössa!! From Thö childhood!!
Jaja.. Det e bara en mössa.. Men dumma Milia!













Gonatt.. Nu ska jag sova.. Oh no! Ingen make up!! Så ni får inte se mig... Vad löjlig jag e.. :P
Nu ska jag svara klart på de 1.346 st frågorna från Tomteland.. 
Gonatt.










"Älska mig mest när jag förtjänar det minst, ty då behöver jag det bäst..."









Kommentarer
Postat av: Lina

Funkade dock inte för mig med cerazette :S. men nu har jag gett upp hormoner :D kopparspiral!!!Jaaa... kram//Lina

2010-10-14 @ 18:24:22
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0