★I don't like the way it hurts..★

 

Ont i min mun.. Faaan va drygt det e.. Kan knappt äta eller prata.. Gör skitont.. Har fått i mig lite kycklingsoppa i alla fall.. :) Men sjukt ont gör det.. Hoppas det går över snart.. Folk tror väl att jag e skitsur å otrevlig när de ser mig.. Gör ont när jag ler å skrattar.. Så jag ser väl rätt butter ut.. Men det e jag inte.. :)

 

Nästa vecka ska jag träffa min nya coach.. Gör typ ingenting nu om dagarna.. Inget jobb. Ingenting.. Blev ju "utbytt" på praktiken tydligen.. Han har en ny praktikant nu när min tid gick ut.. Fult. Så jag söker väl nya jobb som en tok.. Känns rätt hopplöst nu.. Jag vet inte hur det ska gå med allt..

 

Ska dra till Rättvik nån gång nästa vecka å leta jobb.. Får se om det blir nåt.. E jäkligt sugen på å flytta dit.. Kan ju försöka i alla fall.. :) Jag känner mig rätt less på denna by just nu.. Men det kanske går över.. Men det känns inte så.. Jag e grymt trött på detta... Finns nog större chanser å hitta jobb nån annan stans än här.. Känns som att jag måste iväg.. Mitt enda problem e väl mina katter jag har i Vansbro... Hmm.. Man lämnar inte Jomin liksom.. :)

 

Skulle också kunna tänka mig å bo i Mora.. Gillar Mora! Eller Falun. Där finns ju syster Milia också! Vi får väl se vad som händer..

 

 

 

 

 

 

 

 

Lillasyster Milia..

 

Var ju å hälsade på henne i Falun förra helgen. :)

Jaha..? Såg inte förän nu att hon hade en ring i näsan.. Har jag inte tänkt på att hon har ens.. Kanske hon haft länge..? Vad vet jag? :P Vafan, jag tänker inte ens på vad hon har i fejset. Det e bara Milia ändå! Aj löv jo Mima!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi sprang runt på massa barer på lördagen.. Sen hittade vi Oliver, köpte äcklig currykycklingpizza å drog hem till honom mitt i natten.. Självklart poppades det popcorn.. Jag å Milia var trevliga å försökte smyga å viska.. Tassade verkligen på tå! Ville inte väcka hans mamma... Sen efter en lång stund säger Oliver att hans mamma inte e hemma.. Typiskt Oliver å låta oss hållas å gå runt å viska å smyga i onödan.. Vilken pajas.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Milias misse Willy å Jickas misse Pixie.. Pixie smakade tydligen skit.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gav ju bort den enda parfymen jag ägde till syster Milia nu i helgen.. För att hon tyckte att den luktade så gott å jag e för snäll..

Så jag gick på jakt efter en ny parfym nu när jag ändå var i stora staden Falun.. Köpte den billigaste jag hittade.. :P Jag e nöjd. Man kan ju inte gå runt å lukta får heller..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmm.. Gillar inte flickor som viskar.. Åkte buss härom dagen.. "Kolla då. Det e ju hon.." "Vadå, vadå??" "Äh, vi tar det sen.." Å sen ett fnitter..

Jag trodde inte tjejer höll på så längre.. Tjejer i ens egen ålder.. Ja, ja.. :P Jag e typ kändis eller..? :) Suck... Tjejer asså..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tur jag har min Molle..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E lite arg på Dressman jag.. De har tröjor med merino-ull! Jag vill inte ens skriva vad de gör med fåren när de tar ullen.. Fy fan. Jag mår illa.. Don´t buy!

 

 

Skämmes Dressmann!!



















Dagens Néa look alike: Smurfan! :P


















Nej, jag använder inte dessa brillor till vardags.. :P















Min favvo i Idol..
Alice!! Hon vinner!








Körkort

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Supertrött å sliten Néa.. Jäklar, vad jag ser trött ut..

Såg ett program om sömnbrist på Kunskapskanalen för ett tag sen. Var verkligen superintressant. :P Jag ska verkligen skärpa mig med sömnen.. Jag kan ju gå flera dygn utan att sova.. Iiiiinte bra.. Det e verkligen skitfarligt.. Man vet ju det.. Men man fattar nog inte hur farligt det e..

 

Å jag har ju haft ont i hjärtat med.. Inte bra.. Men ska skärpa mig! Å jag måste nog försöka fixa sömntabletter. Sånna som jag hade förut.. Lär väl till doktorn först antar jag.. Måste nog ta piller så jag får nån ordning..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har knappt nåt minne av att jag bakat denna kaka.. :P Trött Néa.. Autopilot! Men den blev god! Räcker bara med en liiiten bit, för den e jäkligt mäktig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjorde Baileys-cupcakes i tisdags. Blev mycket bra! Är väl "vuxenmuffins" typ.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjorde lite olika, hade massa olika slattar med strössel kvar. Tänkte att jag gör slut på dem först..

 

 

På tal om muffins..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Såg en äcklig dokumentär om bröstoperationer idag.. Jag skulle nog aldrig operera brösten eller så.. Nej, det vill jag inte.. De skulle bli så mycket fulare. Å jag kommer ju ändå å vara Knas-Néa även om jag opererar mig..  Å tänk så knasigt.. "Ja, det här e jag, å här e lite plast.."

Jag tror inte att man opererar sig "för sin egna skull".. Man vill va snygg, bli omtyckt, få status.. Men hallå??? Att operera sig e i alla fall jäkligt onödigt, farligt, dyrt... Nä, som jag sagt förut.. Pojkar e nog bara glada att det "sitter nåt där" :P "Hä dög full.." Å gillar de inte vad de ser, så e det ju skitkillar i alla fall som inte ska ha nåt med din kropp å göra..

Och helloo..? It's just pääättöööörs.. :)

 

 

 

 

Isch..

 

 

 

Men vill man operera sig får man väl göra det om man vill. Förstår om man kan må jävligt dåligt av olika anledningar.. Men jag ska aldrig operera mig.. I alla fall inte stoppa in nånting..

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Thö smörkniv!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å jag e kär i en mössa... MEN om jag köper den här kommer jag "operera" bort öronlapparna på den.. Så fuult.. Sorry mamma... Men jag tänker stajla om mössan..

Fast jag har ju inte råd å köpa den nu i alla fall..

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, Jocke e skitäcklig å spyr å kissar överallt å gör allt som jag aldrig skulle göra. Men jag gillar honom. Man ska va som man e.. :P Han e faktiskt en snäll kille. :)

http://www.jockibois.se/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag är sjukt sugen på å färga håret svart nu.. Alla bara: "NEEEEEEEJ!!!! Du ska va blond å söt å tråkig som du varit i 25 år snart.." Nej. Jag vill prova å ha svart hår! Som Amy Lee! SKITSNYGGT! Jag skulle nog se rätt ball ut! :P Tuffare i alla fall!



 

Kolla! Snyggt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Å jag måste skärpa mig med snasket.. Jag har sagt det så många gånger förut.. Men nu e jag så less.. Det finns inget annat.. Jag ska ändra minda dåliga matvanor.. Det har bara blivit så ett tag.. Men nu ska jag må bra igen! :) Bli Néa De Luxe!

 

 

 

 

 

 

 

Ska ju åka till pappa å Sussi nåra dagar.. Hoppas på att hitta nån som e kattvakt.. Eller vakt å vakt.. Bara kolla så han har vatten å torrfoder..

 

 

 

Tokitok..

 

 

 

 

 

Typiskt alla tv-kanaler å köra alla BRA filmer mitt i nätterna på vardagarna.. Och INTE till helgen när folk kan titta.. Jag blir så sur..

 

 

 

 

 

 

 

 

Så bra låt..

 

 


 

 

"Du skulle behöva nån som kliar dig på ryggen, Néa.." - Mormor

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0