You think I'm just too serious, I think you're full of shit..

 
 
 
 
 
 Snacka om att jag e dålig på å uppdatera. Men jag har aldrig nån ro i kroppen riktigt å sitta still å skriva..
 
Ja, var ska jag börja..? Bakslag. Big time.. Men det e bara å köra på.. Även om jag inte vet hur det kommer gå alls.. Haft panik över livet senaste tiden med allt jävla krångel som e nu igen.. Arbetsförnedringen, jag menar arbetsförm-e-d-l-i-n-g-e-n, kan ju gå å gräva ner sig.. Idioti e vad det är. Vilket jävla system å skit med a-kassor å Försäkringskassan. Trött på allt å jävla krångel å långa väntan till det lilla du får om du har rätt till ersättning eller nåt liknande. Ingen riktig imformation nån gång, å de undanhåller saker man har rätt till.. Å fast jag mailar å frågar så får jag aldrig nå svar. De svarar på mina mail men inte på mina frågor.. Dåligt! Lika med Försäkringskassan. De bara skiter i å svara mig helt.. Jag mailar dem oftast för jag har inte råd å hålla på å ringa å sitta i kö hela tiden.
Men nu vet jag till nästa gång hur man lär gå till väga. E liksom "ingen ordning på allting" som Pippi skulle sagt... Man lär va en bitch om man ska komma nånstans..
 
Ja får se då hur det blir nu framöver. Jag tänker då inte finna mig i detta mer. Som sagt, det finns en gräns för hur mycket skit man kan ta.. Nu är min gräns också nådd faktiskt å jag orkar inte va snäll å ställa upp mer. Jag må ha jäkligt lång stubin, (hur många har sett mig arg liksom?) Å tålamod till tusen, men när det e slut då är det slut.
Har varit för mycket jobb ett tag och jag är helt slut nu. För mycket läggs på mig å det ställs för höga krav på mig, uppgifter som egentligen inte jag ska ta hand om.. Jag som liksom inte aaalls har så höga krav på mig själv annars då.. (ironi) Det blir bara pannkaka av allt. Minsta miss å jag känner mig helt misslyckad. Fast jag inte är det. Det blir för mycket å värre kommer det bli. Lär göra nåt åt detta för jag pallar inte mer. Å jag e virrigare än nånsin. Känner att jag måste försöka ta det lite lugnt. Får ont i hjärtat, å det är riktigt läskigt..
Det får gå som det går, för gör jag inget kommer jag hamna i min gamla skit igen med pajjat psyke å depression å massa ätproblem å ångest.. Å jag vill inte dit igen.. Nu när jag kommit ur det värsta.. Nån gång vet jag det blir de bra, men inte nu..
 Tur att jag har så fin familj som hjälper mig.  Å underbara fina Fredrik som får mig å må så bra i all skit som e.. :) Även om jag e knas ibland..
 
 
 Funderar på å plugga upp mina betyg igen.. Men vet inte om det är möjligt eller värt å göra det.. Ska på möte på måndag.
 Å vad jag vill att allt löser sig på nåt vis.. Det kan väl få gå bra för mig nån jävla gång i livet eller? Ne bara elände ska det va.. Har fan bara krånglat med allt sen jag var typ 15-16.. Jag har haft sån jäkla otur i livet. Men nu e det min tur. Livet ska inte va så här kasst.. Jag får också va mä! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Å som det inte vore nog med allt krångel så har jag ont igen.. :( Det gamla känner jag inte av mer, men nu e det på ett nytt ställe.. Å oron stiger.. Man blir ju hyper av sånt där.. Tankarna fladdrar iväg å man tror det värsta.. Hoppas det inte visar nåt när jag ska på undersökning nästa månad.. Mitt horoskop stämmer som fan just nu."Du har absolut inte hälsan" .
 
 Ge mig ett lugn, ge mig ett liv liksom..
 Åh vad jag gnäller nu.. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Å tycker att folk kan ta reda på fakta först innan de yttrar sig å ställer till med saker.. Men ja, idioter finns det gott om.. En del ljuger verkligen så de typ tror sig själva..
Grow up! liksom.. Vuxna karlar.. Beter sig som fjortisar. Snackar skit å hittar på å antar. Sen när man väl står face to face med dem då jäklar e det ingen som säger nåt. Tala med mig direkt istället! Jävla fegisar..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men för första gången på hur många år som helst så känner jag mig glad, jag känner lycka på riktigt. :) Det känns så konstigt men bra. :) Mer sånt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja.. Det här med mat.. Har fallit tillbaka i detta sockerberoende.. Men e på väg ur det igen. E typ på avgiftning a'la Skipper... :) Så har jag börjat tvinga i mig vatten om dagarna också. Har alltid varit så dålig på å dricka vätska om dagarna.. Är väl därför jag e så trött jämt, för att jag typ e uttorkad. dricker typ massa läsk med sötningsmedel i som ju är vätskedrivande plus allt kaffe jag får i mig om dagarna, som också e vätskedrivande. Nej, nej. Sluta med sockerfria läsken också! De sliter förresten lika mycket på tänderna som vanlig läsk gör. :P
Men svårt å få rutin på maten när man jobbar så knasigt som jag gör. Hinner aldrig sätta mig å äta riktigt när jag jobbar. Jobbar jag själv typ en dag från 12-23 å det e mycket folk, så hinner jag inte äta, utan har typ med mig nån müslibar eller nån yoghurt jag kan äta i farten.. Inte okej. Men hoppas på ändring snart. Funkar fint med nya tjejen på jobbet så jag hoppas på lite ledigt snart :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Molle e så hjälpsam han :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska nog ha den här klänningen på mammas födelsedag.. Med min blazer över kanske. Det blir lagom!  Å bekvämt. :P Typisk tråkig Néa-stil. Men känner mig bara sliten å ful just nu, då e det inge roligt å försöka klä upp sig.. Men, men..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina boleron jag fick av mamma. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 Nästa tisdag startar en dokumentärserie på kvällen jag bara måååste se. Fattade inte om det bara var om Marilyns liv, eller om det var flera olika personer det skulle handla om i varje avsnitt.. Men men, jag MÅSTE se det! :) Typiskt Néa-program. Annars kollar jag inte så mycket på tv tycker jag.. Eller har den bara som sällskap oftast. Lite ljud i bakgrunden liksom. Enda jag tittar på är väl Filip å Fredrik å så Hollywoodfruarna så klart. :P Maria Montazami liksom! :) . Vem vet mest e ju också ett favvoprogram. :P
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
The moment man inte bryr sig mer, när man känner att det får gå som det går. Det e bara e å knuffa känslorna åt sidan ett tag så man tar sig upp igen. Enda vägen e upp. Men en sak i taget..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh, längtar redan tillbaka till lilla stugan. Hoppas på att det går å va ledig nån helg snart.. Så jag får åka dit å vila upp mig igen.. :) Får se om nån vill hänga med. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pappa mä sin bil på Big lake för nåt år sen..  Är sååå tråkigt att jag inte varit iväg på nån cruising alls i år.. Har inte varit på nånting i år.. Känns inte så kul.. Å nu missar jag dragracingen i helgen med.. Bitter som fan. Jag e såå trött på å missa allt hela tiden! Hinner inte med livet.. Blä..
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Jag är horoskopnörd... :P
 
 
SKORPIONEN
 
 
 
Skorpionens bra egenskaper:
 
  -Målmedveten och beslutsam  
-Intelligent och skarpsinnig
-Intuitiv och bra karaktärskännare
-Problemlösare och extremt uthållig
-Mycket sexig och passionerad
-Fantasifull
 
 
 
Skorpionens mindre bra egenskaper:
 
-Kan vara grym och hämdgirig
-Misstänksam och bitter
-Hemlighetsfull
-Kan få ett tvångsmässigt beteende
-Överdrivet svartsjuk 
 -Ägandefixerad mot sin partner
 
 

 
 
 
 
Skorpionen är, modig, mycket hemlighetsfull och på ytan bedrägligt lugn, men under ytan brinner passionen och skorpionen älskar och hatar med samma intensiva glöd. Skorpionen gör aldrig någonting halvgjort och det är alltid allt eller inget som gäller. Skorpionen är en riktig god människokännare och de har en stark medkänsla för ”verkliga” problem. Däremot så tål de inte människor som beklagar sig om oviktiga eller obetydliga problem.

Skorpionen har som sagt lätt för att läsa andra människor och de analyserar och studerar gärna sin omgivning. Däremot så är de inte så lätta att avläsa för andra och de håller oftast stora delar av sitt liv och sitt inre hemligt vilket gör att de är svåra att komma in på livet.

Skorpionen är som alla vattentecken otroligt känsliga och denna känslighet tenderar ibland att ta destruktiva former, de kan ha oerhört svårt att förlåta eller glömma en oförätt och de kan bli riktigt hämndlystna och de drar sig då inte för att använda sin empatiska förmåga för att göra andra illa. Skorpionen har också ofta ett stort kontrollbehov och de kan bli extremt svartsjuka.

Skorpionen är måhända svartsjuk men en oerhört lojal vän och partner. Skorpionens aptit och behov av sex är nästan outtömlig och det är inte för inte som skorpionens styrande kroppsdel är könsorganet. De är oftast kraftfulla älskare men även romantiker av stora mått. När skorpionen blir förälskad är de det med besked och igenting kan stoppa dem.

Skorpionen älskar och lever med en alldeles egen glöd och de behöver ibland kämpa med de mörka sidor hos sig själva som ibland tenderar att ta överhand. Skorpionen är mycket intresserad av existentiella frågor och de har lätt att komma i kontakt med sitt eget likväl som andras inre. De kan bli något av en sökare efter högre mening. Skorpionen har en stark vilja att omforma både sitt eget och andras medvetande vilket gör att skorpionen ofta går igenom olika faser av förändring i sitt liv men även att de har förmågan att hjälpa och vägleda andra.

Lämpliga yrkesval: Allt som har i uppgift att hjälpa andra, ex. Psykolog, kirurg, forskare, polis, detektiv, healer, lärare.

Känsligaste kroppsdel: Könsorganet.
 
 

 
 
 
 
Åh blev å längta lite till vintern nu. :) Egentligen e hösten min favvoårstid. Då får man sitta inne å mysa under en filt å ha tofflor på sig. Å dricka varm choklad å bara mysa. :) Hösten e min tid det. Då kommer mitt lugn. :) Men vintern e ju fin den med. :) Men drygt när det blir FÖR kallt. Typ 30 minus. Blir ju frost på ögonfransarna då. :P Fast nu e ju inte vintern så jättedryg när jag bor i Vansbro :P Slipper ju cykla så långt som när jag bodde i Järna.
 
 
 
 
Länge sen jag körde min lilla skoter med. :P Löve it! Snygg va? :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Piss-mascara! Fy fan sämsta skiten äävöör! Tog hur lång tid som helst å krångla på den där.. Å jag HATAR å sminka mig. Vill att det ska gå fort bara. Å inte fick jag bort det från ögonen sen heller. Höll på med alla removers jag hade men icke! Satt som fan! Tog mer än en halvtimma å få bort skiten. MINUS poäng! Jag gav bort den till syrran..:) Hihi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Nä, tacka vet jag Max Factors Fusion! Bästa mascaran i världen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men va äre här för knasigt djur syrran hade på altanen?? Kul å gå runt med en sån pinne där bak.. :P.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filmtips!
Tog mig äntligen tid å kolla på denna film. "Waitress" Var mycket bättre än jag förväntade mig.. Även om det kändes lite som en B-film. Men klart sevärd. Dock en "tjejfilm", så se den helst inte med pojkvän. :P..
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Funderar starkt på å beställa hem dessa byxor. Har inga fina byxor likom.. Har kalasat sönder alla. :P Dessa var billiga å snygga. :P Men men, lär väl spara mina pengar nu.. :/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Typiskt mig å köpa barntvål.. Men är milt å bra för min känsliga hud! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ahhh gammal bild!!
 
Hehe. Hittade en gammal bild på mig från -06 på Pellholn hemma hos Thule. Mitt hår! Den färgen jag försöker få igen, men får vänta till mitt hår växer ut igen eftersom ingen färg tar på det superblekta jag har i håret nu.. Har ju inga pigment i det så nya färgen tar inte på håret. Ååjj har superångest över håret nu. Å jag känner mig så ful.. Men men. Det e ju bara hår. Å det växer ut. Men det tar ju sååå lång tid å det e såååå tråkigt! 
Känner att mitt hår e mycket starkare nu efter jag färgat utväxten med en snällare färg nåra gånger. Aldrig jag vågar bleka det så ljust igen.. Mitt hår e för svagt för det just nu i livet. Åj vad jag önskar att hår växte fortare.. Jaja, tur man får ha mössa på sig snart :P Slipper man typ bry sig om håret :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Me
I'm the one you chose
Out of all the people
You wanted me the most

I'm so sorry that I've fallen
Help me up lets keep on running
Don't let me fall out of love
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0