'Cause after all, nothing's indestructible..

 
 
 
 
 
Jaha... Har plötsligt blivit helt off.. Känner mig inte alls bra just nu å jag vet inte riktigt varför. Jag mår illa å har ont i kroppen.. (NEJ, jag är inte gravid.) Antar att det är nå ångestskit igen..
 
Har varit hos mamma nu nåra dagar för att starta om mig lite. Kände att jag inte riktigt hängt med i allt som hänt senaste tiden. Behöver stanna upp lite å andas. Börja om. Samla ihop mig. Då är det bra att åka till mamma å vila upp sig lite å fundera lite ett tag, sen åker man hem med nya krafter igen.. :) Fast nu har ju mamma varit i Falun inatt å har fixilura en grej. Så blev inte så många dagar med mamma.. Å brorsan dök heller aldrig upp. Så jag blev ensam igår å idag. Så har gått många promenader med mig själv dessa två dagarna. Men skönt å få åka hemifrån lite. Hemma har jag ju typ inte gjort annat än bara jobbat, promenerat, städat, jobbat, promenerat, städat, jobbat, promenerat, städat.. Man behöver göra annat. Träffa folk, göra nåt kreativt å roligt. Se nåt annat. Det har jag varit dålig på ett tag nu. Så min hjärna blir bara som en trög degklump som inte vill nåt. :) Men nu har jag samlat lite kraft tror jag. Nu det bara å ta tag i allt när man kommer hem. Få ordning på livet liksom..
 
Blev knas med resan hit till mamma eftersom jag löst biljett för hela resan direkt jag klev på hemma i Vansbro, men sen visade det sig att biljetten inte gällde för tåg... Å vaaaarför sa inte bussdamen det till mig?? Gick ju ingen mer buss när jag kom fram till Borlänge? Fick lov att betala igen när jag klev på tåget till Ludvika från Borlänge.. Bitter. Men nu vet jag det.. Men tycker ändå att bussdamen kunde nämnt det till mig.. När det är ganska nytt att det inte gäller längre..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har stannat upp lite i flytten. Tappat inspirationen till allt sånt fix nu ett tag. Men tänkte måla lite snart. Måla spegeln som ska hänga i hallen, å ett nattygsbord. Kanske måla bokhyllan med.. Färgen jag har räcker väl inte så långt heller. Får se om man får nån lön snart då så man vet hur mycket man har å röra sig med.. Men lär väl spara allt jag får nu..
Sen har jag massa jädra kartonger med saker jag inte sorterat, med allt jag hade i förrådet i Grönalid.. Så rummet bredvid sovrummet e fullt i mina skitgrejer.. Har inta orkat ta mig tid med det riktigt.. Men lär väl ta itu med det först, innan man börjar trixa med nåt annat.. Så man får lite space :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 Såg en skitsmart grej man kan göra själv av ett skåp. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tadaaa! Kattlåda! Lär fan bygga en sån här så man slipper all jädra sand överallt..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smart, smart..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Jobbar mindre nu i november. Får se hur jag gör sen.. Är rejält jävla less.. Skiter i hur det går nu, jag vill bara få lugn å ro i mig själv. Jag e slut.  Man blir helt nertryckt å lessen bara, fast man inte gör nåt fel på nåt vis. Man känner sig så jäkla värdelös å kass fast man gör sitt bästa jämt å kör slut på sig å ställer upp jämt. Jag orkar då inte mer. Det här är inte okej.. Går åt totalt snart. E trött på å bara få massa skit. För psyket är det absolut inte bra. Speciellt inte när man haft det så här en längre tid.. Man vänjer sig vid all skit på nåt vis. Man accepterar att det är så. Å man kommer ingenstans..
Knapert kommer det bli, men jag kommer ha en ro i mig själv. När jag lugnat ner mig lite kommer jag nog hitta nåt å pyssla med så man får in stålar.. De har ringt om lite vikariejobb från ett ställe, men tror inte det blir så mycket jobb där.. Sen ska jag in på ett annat ställe å höra lite nu på fredag morgon hade jag tänkt..
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Hemma! I Dalasågen är typ första gången sen jag flyttade från Saltvik som jag känner att det är ett riktigt hem. Jag känner mig "hemma". Trygg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag å Molle hemma. Kollar repris på Hollywoodfruarna. :P Montazami är ju favvon! Love tv3play!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om allt går som jag vill så får vi nog hem denna tv-bänk på söndag.. Hoppas!! Då blir jag så glad, så glad! :) Gått å önskat mig en sån läääänge.. Men överallt kostar just den här bänken 4000 spänn.. Å nu har jag hittat en begagnad för rätt bra pris. :) Frågan e bara vart jag ska göra av det gamla.. Nån som vill köpa ett litet svart fint tv-bord? Litet å snudigt :) Eller lillebror å fia?? Vill ni ha det?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 Coolt å enkelt bord. :)  Men inget jag skulle vilja ha själv tror jag. :) Men ballt å enkelt!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Haha! Hittade en gammal bild på syrrans katt Willy. han bodde hos mig å Molle på Storbyn nåra månader.. :P Gillades INTE av Molle kan jag ju säga.. :) Willy förstörde dessutom mina tapeter, gardiner, stolar å köksbord under den korta perioden han var inneboende hos oss.. :P Han lekte superhjälte i hela lägeneheten å typ kasta sig efter väggarna å klöste... Jaja han e ju söt ialla fall. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
Nu ska jag försöka stänga av hjärnan för idag å sova lite.. Får se hur allt blir imorgon.. Gonatt!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0